High street brendovi su najčešći izbor u potrazi za kupaćim kostimima kod mnogih mladih žena, no sve češće se događa da prodaju odjeću slabije kvalitete po previsokim cijenama. Za švedski brend H&M većina bi se složila da je s obzirom na cijenu i vrlo isplativ odabir, a posebice na polju kupaćih kostima. » pročitaj više
Na naslovnicama časopisa naučeni smo vidjeti zgodne žene koje uz sve obrade izgledaju još bolje i gotovo nestvarno. Slavne osobe koje umiru od želje da uhvate neku prestižnu naslovnicu i gotovo uvijek ljude kojima se nekako divimo. Rijetko, a gotovo nikada na naslovnici ne osvane neka osoba koja je drastično drukčija od mase ili ne daj bože invalid. » pročitaj više
„E, ideš na Amnesiju?“ pitanje je koje sve češće čujemo kada se priča o vikend izlascima. Ovaj party program je već u svoja dva održavanja postao tulum koji se ne propušta. Amnesia party održava se samo jednom mjesečno, ali redovito ugosti preko 600 ljudi što je za jedan provod u gradu (osim na narodnoj glazbi koja, nažalost, kod nas ruši rekorde) i više nego prosječno. Iznenadili biste se, ali iza ovog programa ne stoje stručnjaci, vlasnici klubova ili poznati promotori, već samo jedan mali, mladi i produktivni tim koji je bio „žedan“ dobre zabave; Amnesiju organiziraju studenti iz Zagreba, a to su: Marko Matulić, Marko Cvijetić, Stipe Orešković, Vibor Hulenić i Goran Prokop. » pročitaj više