Učvrstite tijelo ovim 15-minutnim treningom u samo 3 tjedna

Editor's pick by Anamaria Butković

Anamaria Butković, urednica Fashion i Beauty rubrike na Wall.hr portalu

Vježbanje je samo POLA puta do uspjeha!
Vježbanje je samo POLA puta do uspjeha!

Nemate vremena za vježbanje? Fali vam motivacije? Želite dovesti tijelo što prije u bolju formu? Predstavljamo vam “30-1” metodu treninga - i nećete vjerovati koliko je jednostavna! Najbolji dio? Ovaj visoko intenzivni trening oduzet će vam samo 15 minuta dnevno, a možete ga odraditi bilo gdje i bilo kada. U nastavku pročitajte o kojim vježbama pričamo i ne brinite, zahvalit ćete nam kasnije...

TOTAL BODY WORKOUT
TOTAL BODY WORKOUT

Ideja iza "30-1" rutine je jednostavna: radite 30 ponavljanja 5 ključnih vježbi, s minutom odmora između njih. Svrha ove rutine je ojačati tijelo i definirati mišiće prsa, nogu, stražnjice i corea. Uvijek imate zadani cilj, ali i minutu odmora za oporavak. Ovaj format vježbanja dizajniran je da testira vaše slabosti i pruži vam priliku da ih popravite. Rezultati? Radite li ovaj trening dva puta tjedno, vidjet ćete rezultate unutar 3 tjedna i osjećat ćete se snažnije, a izgledati čvršće!

U nastavku pogledajte video demonstracije vježba iz "30-1" rutine!

Kako pravilno izvoditi čučanj
Kako pravilno izvoditi sklekove
Kako pravilno izvoditi Burpee
Kako pravilno izvoditi trbušnjake
Triceps Dips

Slični članci: