Fort Lauderdale za odmor iz snova

| Travel |

Mislim si gdje na sljedeći godišnji odmor, a da nije daleko, a da nije preskupo, a da nije prehladno, a da nema previše ljudi oko mene i tako dođem do Floride. Nije Miami jer on je sve samo ne ovo što sam navela, već se sjetim Fort Lauderdalea.

Samo 30 minuta udaljen od Miamija, a od New Yorka samo 2 sata i 10 minuta avionom. Našla sam jako dobru ponudu na internetu i rezervirala hotel i let za iste novce što bih platila za jednu noć u hotelu u Miamiju. Let sam prespavala kao po običaju pa vam ne mogu ništa zanimljivo napisati. Čim sam izašla van s aerodroma po taxi, zapljusnuo me val dobro poznate sparine. Tješila sam se da ću uskoro biti na plaži pa će sve biti podnošljivije.

Agata Mršić u Fort Lauderdaleu

Taxi me je dovezao ispred velikog bijelog hotela uz plažu. Moram se malo potruditi oko opisa jer zvučim kao tipična žena, opisujem samo boje. B Ocean Resort je netom obnovljen hotel koji uz bazen, teretanu i ostale radosti ima bar sa sirenama. Da, prave žene sirene plešu u bazenu unutar hotela. Imaju nastup svakog petka i subote uživo. Nažalost nisam ih vidjela jer sam izbjegla vikend. Kao što sam već rekla ne želim ljude na ovom godišnjem lol. Dosta mi ih je u New Yorku.

Hotelski bazen je bio moja jutarnja radost gdje bih uredno pojela svoje zobene pahuljice ili kajganu uz Starbucks kavu, iako nju ne volim. Uz hotel su i odbojkaška igrališta gdje se slobodno možeš pridružiti lokalnoj ekipi za igranje. Na privatnoj plaži bi bilo možda desetak ljudi te sam si dala oduška za čitanje knjiga i maštanje do nekih 17 sati, a onda nazad na bazen jer počinje happy hour. Za 5 dolara možeš popiti vino, pivo ili neku votku. Ja bih počela s Blue Moonom, ono pivo čiji okus podsjeća na naranču što nema kod nas i onda završila na Pina Coladi. Poslije bazena se najbolje baciti u more jer bude baš papaco! Ja sam mislila da će me već netko potjerati s plaže u 18 sati kako to biva u New Yorku, ali na privatnoj plaži možeš i prespavati. Tako sam se ja kupala čak jednu noć do 23 sata. Sve crno oko mene samo vidiš mjesečinu na pučini i pretoplo more koje me grli. Samo se moraš pobrinuti da te valovi ne odnesu jer je struja prejaka po noći. Morske pse neću ni spominjati, zbog njih nisam nikad baš plivala u oceanu kao kod nas na moru. Imamo najbolje more, tako mi i ove moje Amerikanke kažu koje su bile dole.

Kako sam po prirodi cunjava otkrila sam da u sklopu Marriott hotela možeš uplatiti večeru za 125 dolara. 4 slijeda večera i to na plaži dok ti neki lik svira gitaru, a u pozadini svijetli samo par zapaljenih baklji. Ne znam kako konobarica uopće vidi služiti po tom mraku. Čula sam zvuk gitare pa sam se prišuljala, a kako nije bilo stražara samo sam produžila do bara pa onda i u bazen. Bilo je 21 sat, nigdje nikoga oko bazena osim 3 lika koji su se igrali s frizbijem. Spretno sam uskočila i pridružila im se. Kroz priču sam saznala da su oni vlasnici ovog s čime se igramo, a nije frizbi. Naime, izmislili su skwim disk koji poskakuje po vodi kao kamenčić kad ga zafitiljiš u more. Sviđa mi se više od frizbija. Gumen je pa te ne boli kad te lupi. Čak su izmisli neke male peraje za tu igru tako da budeš brži. Derek, Kevin i Mike - dvojica od trojice su malo starija gospoda, ali imaju mlađi duh. Zato su me pozvali da se ujutro opet igramo u bazenu. Haha kako ovo zvuči…Kada sam čula da će ovdje biti ponovno u 7 ujutro odustala sam. Tako rano sam se zadnji put budila na zornice. Umrli su od smijeha. #skwimdisk

Agata Mršić u Fort Lauderdaleu

Drugo jutro sam uzela hotelski bicikli i provozala se uzduž dugačke promenade Fort Lauderdale plaže do Hugh Taylor Birch parka koji me oduševio s drvećem i biljkama te New River rijeke koja gleda na predivne vile i usidrene jahte, baš kao i u Miamiju. Cijene u restoranu su jeftinije nego u Miamiju i puno je mirnije na ulici. Doručkovala sam u H2O Caféu za 15 dolara, French Toast s bananama i dupli espresso i drago mi je da jesam jer me služio simpatičan konobar David. Ispričao mi je gdje nadodaju automatski bakšu na račun, gdje ne, kojim danima da odem na aligatore, odakle su mu roditelji pa do horoskopa, što je u podznaku, gdje mu je mjesec. Show. Ja sam si pomislila da tako samo sa mnom priča kad ono ista priča i sa drugim stolom. Čovjek zna posao. Najbolnije je čuti kako je renta za stanovanje duplo jeftinija nego u New Yorku. Za cijenu jedne sobe u New Yorku, tamo možeš iznajmiti cijeli stan. Moram nadodati da su ljudi puno pristojniji i uslužniji nego u New Yorku. Ne znam jel to povezano sa suncem, razinom stresa ili brojem stanovnika, ali cijenim to. Posebno će mi nedostajati mnoštvo onih predivnih palmi i kokosa koji bezbrižno vise s njih. E da sam bar kokos.