Isprobali smo novu aplikaciju koju je prije nekoliko dana predstavila Kim Kardashian- „Screenshop“

| Tech |

Kim Kardashian- „Screenshop“

Kim Kardashian prije nekoliko dana je predstavila novu aplikaciju „CRAZE Screenshop“, čiji je cilj olakšati nam shopping i umjesto nas pronalaziti komade koji nam se sviđaju. Koliko ste puta na društvenim mrežama naletjeli na komad ili pak cijeli outfiti koji biste i sami htjeli isprobati? Upravo tu nastupa aplikacija na kojoj je Kim Kardashian radila više od godinu dana.

Kim Kardashian- „Screenshop“
CRAZE Screenshop

„CRAZE Screenshop“ je aplikacija vrlo jednostavna za korištenje, to će vam biti jasno odmah nakon što je besplatno preuzmete u AppStoreu. Kada vidite fotografiju haljine, čizama ili naočala koje vam se sviđaju, sve što morate napraviti je screenshot , nakon toga otvarate aplikaciju i uploadate fotografiju, a aplikacija vam otvara listu proizvoda u ponudi. Aplikacija sadrži više od 10 milijuna artikala iz ponude gotovo 500 različitih brendova.

Kim Kardashian- „Screenshop“
CRAZE Screenshop

Aplikaciju olakšavaju filteri koji se nalaze iznad fotografije, s kojima si olakšavate pretragu komada s fotografije koji vas zanima, pa ćete tako uočiti da možete označiti pretragu samo torbe, naočala čak i samo nakita. Također s filterima možete odrediti i cijenu što je zahvalna mogućnost s obzirnom da neki komadi dosežu cifre od nekoliko tisuća kuna, pa čak i eura.

Kim Kardashian- „Screenshop“
CRAZE Screenshop

U teoriji „CRAZE Screenshop“ aplikacija nije loša i ima potencijala, ali svakako ima prostora za razvijanje. Problem je osim cijena koje je doduše moguće kontrolirati, što su artikli koji su vam prikazani najčešće s artiklom kojeg tražite, pa rekli bi , sumnjičavo slični, najčešće samo po boji, barem u slučaju naših nekoliko pretraga. Svakako, za besplatnu aplikaciju isplati se isprobati, čak i ako ne pronađete ono što tražite, nakratko ćete se zabaviti. A mi se nadamo kako će se  aplikacija ipak još malo doraditi.