Kako bi osvojili bodove kod budućeg poslodavca, osim stručnog znanja važan je i vizualni aspekt. Dobar dojam ovisi i o pravilnom izboru odjeće. Stoga, najvažnije pitanja je: Koji su to odjevni premeti koje morate ostaviti kod kuće u ormaru ako želite dobiti posao?
Cipele s koje rijetko nosite
Prvo pravilo je da ako cipele nosite manje od jednom mjesečno, nikako ih nemojte obući za razgovor za posao. Visoka peta ili ravne cipele, manje je bitno. Morate se udobno osjećati u cipelama koje nosite, kako biste zračili samopouzdanjem. Dakle, osigurajte da su vam cipele udobne premda i bile pomalo iznošene.
XXL torba
Ne, ne trebate litrenu bocu vode, cijelu make-up torbicu, kao ni kalendar za 365 dana u godini da biste se upoznali sa svojim budućim poslodavcem. Velika i prepunjena torba signalizira da ste neuredni i neorganizirani. Ostavite veliku torbu kod kuće za neku drugu priliku i umjesto toga ponesite manju torbu. Ako morate nositi dodatne papire, radije ih staviti u fascikl i nosite u ruci.
Traperice
Nije važno koje kakav sako obučete, jer traperice odaju casual dojam koji nije primjeren za poslovno okruženje, barem ne za prvi razgovor. Čak i ako se prijavite za posao na kojem je kodeks odijevanja nešto ležerniji i opušteniji, zamijenite traperice s hlačama od tkanine ili decentnom suknjom.
Moderna odjeća
Prava ste trendsetterica i većinu vremena to je super, ali intervju nije pravo mjesto za to. Morate biti svjesni da mnogi nisu u toku s trendovima poput vas. Vaš izbor haljine, poslodavac može shvatiti kao neuredan i neprikladan izbor za poslovno okruženje. Ako želite ostaviti dojam da ste ambiciozni i pouzdani obucite kvalitetnu i klasičniju bijelu bluzu.
Previše parfema
Ne želite mirisati kao da živite u parfumeriji i ostaviti nevidljiv mirisni trag na hodnicima tvrtke. Upotrijebite svega nekoliko kapi parfema i dajte ukućanima da vas pomirišu i kažu koliko snažno se vaš parfem osjeti. Učestalim korištenjem istog parfema nismo sami u mogućnosti procijeniti koliko snažno mirišemo, jer se naš nos već navikao na određeni miris i ne percipira ga. Bitnija stvar od parfema je dezodorans i miris svježine.