"Naše vjenčanje" oduševilo buduće mladence

| Lifestyle |

Ove su subote četiri vrhunska zagrebačka hotela iz grupacije HUP Zagreb, predstavili svoje ponude svadbenih svečanosti, kao i mnoštvo popratnih sadržaja, za sve koji se pripremaju uploviti u bračnu luku. Događanje "Naše vjenčanje" održalo se 23.2.2013, u Kristalnoj dvorani hotela Westin Zagreb. HUP Zagreb, već drugu godinu zaredom, je organizirao ovaj jedinstveni događaj, čiji je cilj predstaviti širok raspon ponuda i mogućnosti za organizaciju svadbenih  svečanosti. Ovakva je promocija bila organizirana 2012. u hotelu Sheraton, dok je ove godine domaćin eventa bio hotel The Westin Zagreb.

Ove su subote hoteli HUP-a  Zagreb, The Westin Zagreb hotel, Sheraton Zagreb hotel, Four Points by Sheraton Panorama Zagreb te hotel International prezentirali svoje ponude svadbenih svečanosti u tri cjenovne kategorije, nazvane Silver, Gold i Platinum. Svaka kategorija, osim standardno raskošne dvorane te ponude hrane i pića, nosi i dodane vrijednosti i ponude, a najupečatljivija je upravo ponuda Platinum s biranim, nesvakidašnjim slasticama, rađenim prema posebnoj recepturi višestruko nagrađivanih šefova kuhinje.

Budući mladenci su mogli degustirati jela iz svadbenih jelovnika te dogovoriti na licu mjesta sve detalje njihove svadbe s iskusnim organizatorima vjenčanja iz hotela te vidjeti najnovije trendove u postavu svadbenih stolova i aranžiranju cvijeća. Trend je umjerena, odnosno ciljana raskoš; naglasak je na raskošnoj hrani i slasticama. Imperativ u dekoraciji stolova i dvorane cvijećem jest, kao i obično: bijela boja cvijeća i svijeća te bijele krošnje ukrašene cvijećem, koje je predstavila tvrtka Fiores, dok je trend u kreaciji vjenčanica Borisa Pavlina, koji ih je predstavio na eventu - tzv."izabel" bijele ("šampanj bijele") svečane haljine. Sherri Hill je također predstavio najnovije trendove u kreaciji svečanih koktel haljina. Budući su mladenci mogli birati zaručničko prstenje i burme iz ponude čak dviju zlatarni; Koci i Križek.

Klasična svečana odijela predstavila je renomirana tvrtka, specijalizirana isključivo za svadbena odijela, Lurex. Kompanija Obnomika, koja ima u ponudi nekoliko desetaka bandova, različitih profila, predstavila je svoj Django Jett Quartet, Le Kap Duo te band Feeling koji izvodili najtraženije svadbene melodije.

Illamasqua je predstavila trendove šminkanja mladenki i ponudila i klasičan make up, ali i onaj koji se diči malo jačim i življim bojama, koje su zaštitini znak Illamasque. Magiju svjetlosnih efekata i razglasa je predstavio partner HUP Zagreb hotela, Ivas, dok su usluge fotografije i snimanja predstavili stručnjaci iz Foto Studia Blue.

Na samom ulazu u hotel Westin, budući su se mladenci mogli fotografirati uz old timer, Cadillac, dug 6.5 metara, koji je predstavljao pravu atrakciju za sve posjetitelje i goste hotela. Mladenci su mogli ugovoriti i usluge posebne dekoracije dvorane balonima, s kompanijom Dominion. Kako je to izgledalo u subotu pogledajte u galeriji.