Na kavi s Lukom Grubišićem

| Fashion |

Lana Puljić i Luka Grubišić
Lana Puljić i Luka Grubišić

Pri jučerašnjoj posjeti ateljea cijenjenog domaćeg dizajnera Luke Grubišića koji stoji iza modnog branda Luka Couture, ali i marke Lokomotiva kojeg dizajnira zajedno sa zaručnicom Lanom Puljić, uvjerili smo se kako kaotično izgleda radni dan netom prije prikazivanja kolekcije na modnoj pisti. Simpatični dizajner ugostio nas je u svojoj trgovini u centru Zagreba, a iako njegova suradnica i zaručnica nije bila prisutna, otkrio nam je nekoliko detalja o njihovoj zajedničkoj kolekciji koju će prikazati sutra na Cro-a-porteru te o budućnosti branda Luka.

Budući da ste od prošle godine počeli raditi na modnom brandu Lokomotiva s vašom partnericom Lanom Puljić zanima nas koliko je rad u dvoje teži ili lakši od onog samostalnog koji ste prije obavljali?

Možda će zvučati kao klišej, ali sve ima svoje prednosti i mane. Uvijek sam volio čuti Lanino mišljenje pa mi je tako puno pomagala na dvije zadnje kolekcije prije rođenja Lokomotive i naravno da je u nekim stvarima puno bolje raditi u dvoje. Lakše je jer se možemo nadopuniti, ali je zato u nekim stvarima malo teže jer se ponekad ne slažemo oko nečega, ali kao i u svakom odnosu, kompromis je onaj zbog čega tako izvrsno funkcioniramo.

S obzirom na to da drugu sezonu zaredom ne predstavljate kolekciju samo s vašim potpisom, Luka Couture, zanima nas što je s tim brandom i planirate li reviju skoro ili će taj modna marka s obzirom da se radi o visokoj modi, postati isključivo izrađivanje po mjeri i narudžbi?

Luka Couture trenutno je isključivo po mjeri i narudžbi i uvijek imam zainteresiranih kupaca za custom made komade. Na revijima nemam toliko vjenčanica, a u stvarnosti izrađujem jako puno vjenčanica i to različitih stilova, ne isključivo puf kroja na koji je modna publika od mene navikla, tako da Luka Couture i dalje jako dobro funkcionira. Šteta je što nemam mogućnosti istovremeno napraviti i Luka Couture i Lokomotivu s Lanom, ali u ovakvoj situaciji dobro je da uopće uspijemo napraviti jedno od toga. Uskoro planiram održati Luka Couture reviju, a to će značiti da te sezone nećemo prikazivati Lokomotiva kolekciju.

Što ste nam pripremili za ovu Lokomotiva kolekciju?

Ova kolekcija je definitivno razigranija i ima jako puno boja, veoma je elegantna, ali ima i taj neki twist što je čini posebnom. Po mome mišljenju je jako interesantna i meni se jako sviđa.

Koje materijale ste najviše koristili i očekuje li nas neki zaokret u dizajnu?

Koristili smo svileni saten Michael Korsa u tri nijanse, zatim svileni organdi te poliesterski šifon za nekoliko bogatih komada, a ove sezone koristili smo i lycru.

Što biste istaknuli kao nit vodilju za ovu kolekciju?

Definitivno navy (mornarsko) s nekim klasičnim stilom kojemu uvijek težimo, ali najbolje da pogledate kolekciju pa vidite kako to izgleda u našem potpisu jer nisu samo prugice navy.

Novi print za T-shirt
Novi print za T-shirt

Da li je vaš poznati klasični T-shirt oduvijek bio neka vrsta kompromisa za širu masu zbog svoje pristupačnosti i možemo li ga očekivati i ove sezone?

Svakako ću prije ljeta lansirati T-shirt s najnovijim printom s kojim sam jako zadovljan, zapravo najzadovoljniji dosad. Cijena majice će biti 250 kn, a imamo i jednu novost vezanu uz majicu na koju ćete morati pričekati do subotnje revije, kada ćete i sami vidjeti što smo vam to pripremili.

Koja bi poznata osoba, domaća ili strana, najbolje preslikala duh vaše nove kolekcije?

Mislim da zaista nema potrebe za poznatim zaštitnim licem kolekcije jer to zapravo odvraća pažnju sa same odjeće. Za prvu kolekciju smo imali Bojanu Gregorić kao zaštitno lice i to se pokazalo kao fantastičan odabir jer je ona žena sa stavom, majka, a i naša jako draga prijateljica pa smo baš nju odabrali za našu prvu kolekciju kao nekakv statement, ali ubuduće svakako ne mislimo angažirati slavne osobe za taj posao.

Kakvi su vam planovi za buduće razdoblje, naročito po pitanju kolekcije Lokomotiva?

Svakako ići dalje, ali vidjeti ćemo kakva će biti financijska situacija u Hrvatskoj jer ići iz revije u reviju i nagomilavati troškove nema smisla. Koji put je možda bolje pričekati i ne prikazivati kolekcije, iako to možda nije dobro s marketinške strane. Trenutno su ljudi u Hrvatskoj dosta utučeni i dosta im je svega pa se to raspoloženje naravno odražava i na prodaju. Po mome mišljenju nekada je bolje napraviti nekoliko predivnih komada i izložiti ih u showroomu vjernim klijentima nego uložiti veliku količinu novca za prikazivanje kolekcije na nekom modnom događaju.