U posljednjih deset dana svi građani grada Zagreb kao i njegovi turisti mogli su uživati na 1. Food Film Festivalu Zagreb sponsored by Coca-Cola u najljepšem zagrebačkom parku Zrinjevac
Festival koji spaja hranu i film, pod visokim pokroviteljstvom grada Zagreba i TZ grada Zagreba, na najbolji je mogući način pokazao kako Zagreb gastronomski ima itekako mnogo toga za ponuditi, kako Zagrepčani obožavaju događanja na otvorenom i kako se može smjestiti uz bok drugim europskim gradovima. Najbolji zagrebački bistroi, restorani, slastičarnice i vinoteke spremali su svoje specijalitete, dani su bili ispunjeni zanimljivim kulinarskim radionicama najboljih domaćih chefova i gastronoma, a večeri su bile rezervirani za filmove o hrani, plesnjake i odlična gradska druženja. Odlično vrijeme tijekom cijelog festivala bilo je samo šlag na torti koji je iz dana u dan mamio sve veći broj posjetitelja, tako je festival tijekom deset dana posjetilo preko 110.000 ljudi.

Turisti iz svih krajeva svijeta, od Južne Koreje, Kine, Japana, Australije, Njemačke do Engleske bili su oduševljeni turističkom ponudom Zagreba i njegovim događanjima u post ljetnim danima te specijalitetima koje su im dijelili u šatoru šefa kuhinje, zahvaljujući Coca-Coli, Vindiji, Electroluxu, Zepteru, Piku i Ledu, kao i kreativnim delicijima izlagača festivala. Osim među turistima Food Film Festival Zagreb donio je oduševljenje među Zagrepčanima koji ne prestaju slati pohvale na račun organizacije i koncepta festivala.

"Ovo je Zagrebu trebalo", "Nešto ovakvo bi uvijek trebalo biti u gradu", "Trebalo bi trajati 365 dana godišnje", "Treba produžiti festival barem na mjesec dana", "Falit će nam ova druženja na dekicima", "Zagrepčani konačno leže na dekicama u centru grada", "Ovo nema ni London", "Kada je iduće izdanje"... samo su neki od komentara pristigli na adresu organizatora koji iduće gastro-filmsko druženje najavljuje za 2016. godinu.
Tijekom festivala, filmove je gledalo oko 7.000 posjetitelja, 250 dekica svakodnevno je posuđivano iz Coca-Coline kućice, podijeljeno je preko 7.500 gratis bočica Coca-Cole uz filmske menije, prodano je preko 7.000 filmskih menija i jela, podijeljeno je 35 kilograma tune, napravljeno je i podijeljeno preko 30 kilograma Pikovog mesa, tijekom kulinarskih radionica podijeljeno je preko 3.000 porcija hrane. Ono što je posebno zanimljivo je da Food Film Festival ima oko 850 check-inova na Facebooku te ukupno preko 1.500 fotografija snimljenih na lokaciji Food Film Festivala Zagreb ili podijeljenih uz hashtagove #fffz, #foodifilmfestivalzagreb i #radostzastolom na Instagramu uz predivne komentare što pokazuje kako su se posjetitelji zaista saživili s ovim festivalom i na njemu u potpunosti uživali.

Inače, zadnji dan festivala bio je rezerviran za kulinarsku radionicu Igora Tomljenovića, vlasnika kultnog zagrebačkog bistroa Lari&Penati koji je demonstrirao tehniku kuhanja Sous vide i u intimnoj atmosferi za izlagače, organizatore i prijatelje pripremio piletinu, ribeye odrezak, svinjsku vratinu, pečene brizle i foie gras.
Igor Tomljenović zvani Tom tako je uz svoju glazbu i kulinarsko umjeće zavladao Šatorom šefa kuhinje i zatvorio ga do iduće godine na najbolji mogući način. Zadnji film koji je bio na rasporedu festivala "No Reservations" s Catherine Zeta-Jones i Aaronom Eckhartom u glavnim ulogama uz koji su se pripremale bruschette i dijelila gratis 0,5 Coca-Cola tako je rekao zbogom ovom izdanju festivala do 2016. godine.
