U današnje vrijeme kada bez PR agencije ili službe unutar poduzeća ne može niti jedna ozbilja kompanija važno je znati kako na PR-ovce gledaju novinari. Veza između novinara i PR-ovca vrlo je tijesna i bliska te je jako bitno da se PR-ovci pridržavaju nekih opće prihvaćenih pravila. Domaća agencija za integriranu komunikaciju Abrakadabra provela je mini istraživanje koje je objavila na svojim stranicama. Svim pr stručnjacima ili onima koji tek to žele i planiraju postati predlažemo da pročitaju rezultate njihovog istraživanja koje vam prenosimo.
Rezultati su sljedeći:
Čak 64% novinare preferira da ih kontaktirate prije podne
89% preferira da s njima komunicirate putem e-maila, dok 11% voli da učinite to telefonom
Ipak, više od njih 60%, osobni kontakt smatra najvažnijim
64% novinara voli dobivati elektronsku poštu sa službenih e-mailova sa imenom i prezimenom PR-aca, dok 36% voli dobivati sve objave od iste kompanije ili vezane za isti event samo sa jedne jedinstvene e-mail adrese
60 % novinara nema problema sa autorizacijom tekstova ukoliko ih najavite na vrijeme i ako poštujete autorski tekst
Poražavajuće je informacija za novinare da samo jedan od tri novinara pročita objavu za medije i to ako mu je zanimljiva po naslovu, dok samo jedan od četiri čita objave ako dolaze od zanimljivih brandova
41% novinara preferira da uz objavu dobije barem tri fotografije, 30% barem dvije, a 14% barem jednu
16% novinara ima ograničenje inboxa do 2 MB po mailu, 28% 5 MB po mailu, 23% 10 MB po mailu, dok 34% njih nema ograničenja
68% novinara će doći na press konferenciju ako im je tama zanimljiva, a čak 32% će doći zbog dobrih odnosa sa određenim poduzećem/ brandom
Važno je znati da 99% novinara voli dobiti poziv za neki događaj čak tjedan dana unaprijed, s mogućnošću potvrde dolaska dan ranije
Za kraj, čak 80% novinara lajka novi koncept press konferencija u obliku press doručka (bruncha).