Otkriven novi redizajn Instagrama i njegove promjene

| Design |

Redizajn Instagrama

Instagram je objavio novu redizajniranu aplikaciju i ikonu koja je sada jednostavnija grafika od kamere postavljene na duginu pozadinu iz 2010. godine kada je Instagram nastao. Brend je ažurirao i ikone za svoje druge kreativne aplikacije (Layout, Boomerang i Hyperlapse) koje sada konačno izgledaju kao dio Instagram obitelji. No što se doista promijenilo u aplikaciji?

Redizajn Instagrama (Wall Instagram)

Unutar aplikacije od sada vlada pretežno jednobojan dizajn koji sveukupno gledano izgleda daleko jednostavnije i neprimjetnije nego što je Instagram izgledao ranije. Prema Instagramovom objašnjenju, "stavljen je naglasak na fotografije i video zapise bez ikakve promjene koja bi uključivala drugačije kretanje po aplikaciji." Drugim riječima, jedine dvije promjene koje su se dogodile tijekom ovog redizajna jesu one vizualne - moderniziran je logo i pojednostavljen je vizual aplikacije. Da li smo očekivali više? Jesmo.

Redizajn Instagrama

Zbog 80 milijuna fotografija i video zapisa koji se dijele putem ove slavne platforme svaki dan, namjera redizajna bila je odraziti upečatljivu i raznoliku prirodu sadržaja. "Hvala vam što dajete ovoj zajednici život i boju", kažu iz Instagrama u svom nedavnom blogu. "Napravili ste od Instagrama mjesto koje otkriva svjetska čuda. Svaka fotografija i video zapis- od najmanje stvari do one epske - otvara prozor u svijet ljudima kako bi proširili svoja iskustva i povezali se na nove načine."
 
Prateći Wall.hr na Instagramu i vama će biti otvoreni prozori u svijet - zato klinki ovdje!

Redizajn Instagrama (Wall Instagram)