Uspješna završnica akcije 'Udomljavanje je fora'

| Lifestyle |

Na zagrebačkom glavnom trgu ovu je subotu održana zadnja ovogodišnja akcija  „Udomljavanje je fora“, u organizaciji Gradskog ureda za poljoprivredu i šumarstvo Grada Zagreba i Skloništa za nezbrinute životinje Grada Zagreba u Dumovcu, uz potporu Nestlé Purine.

 Zadnja ovogodišnja akcija „Udomljavanje je fora“ bila je iznimno uspješna. Akciju je osobno podržao i modni dizajner Juraj Zigman, posljednji u nizu od hrvatskih dizajnera koji su kreirali predmete u svrhu promoviranje napuštenih kućnih ljubimaca. Tako su u sklopu akcije uz Zigmanove majice na prodaji bili i modni dodatci iz ostalih kolekcija za Dumovec, uključujući uratke Elfsa, Zorana Mrvoša i Luke Grubišića. I ovaj put su sredstva prikupljena prodajom i donacijama usmjerena azilu Dumovec.

 „Iznimno smo zadovoljni rezultatima ovogodišnjih akcija koje su jako dobro prihvaćene od strane naših građana. Samo u ovoj godini u azil Dumovec su stigla 642 napuštena kućna ljubimca od kojih smo udomili njih 575, što je više od  89%.'' – izjavila je Tatjana Zajec, voditeljica azila.

,,Akcijama su prikupljena sredstva za kupnju veterinarske opreme te su stvoreni bolji uvjeti  životinjama smještenima u azilu. Zahvaljujući kupljenoj opremi ove godine ambulantno je u azilu obrađeno više od 2000 životinja.'' – rekla je voditeljica.

 ,,Drago nam je da i Nestlé Purina, kao vodeća kompanija u svijetu kada je riječ o brizi za kućne ljubimce, može doprijeti poboljšanju životnih uvjeta kućnih ljubimaca kako u Dumovcu tako i u ostalim azilima diljem Hrvatske. Broj napuštenih kućnih ljubimaca svake godine raste. Akcijama poput ,,Udomljavanje je fora'' nastojimo osvijestiti građane o ovom važnom problemu.  Uz to nastojimo pomoći i manjim azilima. Naime, samo u ovoj godini je Nestlé Purina donirala više od 8 tona hrane za kućne ljubimce azilima od čega je više od 2,5 tone donirano Dumovcu.''- izjavila je Tihana Bezmalinović iz Nestlé Purine.