Weekend Media Festival report

| Tech |

5. Weekend Media Festival

4000 sudionika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Europe i Amerike, 500 akreditiranih novinara te više od 100 predavača i panelista iz cijele regije brojke su koje opisuju ovogodišnje 5. izdanje Weekend Media Festivala.

Osim vrhuskih koncerata Partibrejkersa, Pips Chips & Videoclipsa, Đure & Bombaj Štampe te Ramba Amadeusa, najveći interes izazvali su novi formati, poput Hard Talka, u kojemu su gosti bili predsjednik Uprave Atlantic grupe Emil Tedeschi te veterani regionalne medijske scene Goran Milić i Aleksandar Tijanić. Njihova je rasprava privukla toliko veliki broj ljudi da se u velikoj dvorani Weekenda tražila stolica više. Sadržajna je bila i panel rasprava o budućnosti Hrvatske i regije, u kojoj su sudjelovali prvi potpredsjednik hrvatske Vlade Radimir Čačić i predsjednik Uprave T-HT-a Ivica Mudrinić. Čačić je najavio da će se prvi učinci rada ove Vlade vidjeti u zadnjem tromjesečju ove godine, početak sljedeće godine bit će loš, ali onda će drugo i treće tromjesečje biti bolje. Mudrinić je ponovno upozorio na sporost administracije i skup kapital kao glavne prepreke rastu investicija te pozvao da se promovira vizija da nećemo živjeti bolje ako ne privučemo i pozdravimo kapital.

Prva panel rasprava bila je posvećena kriznom komuniciranju, a zaključak je da o krizama treba razmišljati prije nego što se dogode, jer je priprema majka svakog uspjeha u upravljanju krizom. Na panelu o stanju novinarstva rečeno je da novinarstvo nikada nije bilo produktivnije nego danas, proizvodnja sadržaja i konkurencija veće su nego ikada, kao i broj platformi na kojima se taj sadržaj objavljuje.

Novost na ovogodišnjem Weekendu je i Pogled preko plota, format u kojem su medijski stručnjaci predstavili tržišta šest država slijednica bivše Jugoslavije. Vrijednost medijskih tržišta uglavnom je razmjerna veličini pojedinih država, makar su ti podaci u svim zemljama vrlo dvojbeni zbog visokih popusta. Nas osobno oduševio je Ivan Stanković, predsjednik uprave Communisa iz Srbije koji je zabavljao publiku na svoj osebujan načina. Iako je vrlo često iznosio negativne brojke iz Srbije, upakirao ih je u ironičan humor te sudionicima odlično predočio tamošnju situaciju u medijima.

Razgovaralo se i o TV rejtingu i sportskim sponzorstvima, a predstavljeno je i globalno tržište internetskih igrica te inovacije u medijima.

Također prvi put na Weekendu, u suradnjis HURA-om održana je revija regionalne marketinške produkcije i najbolje oglašivačke prakse, pod nazivom BalCannes. Od 101 rada 52 agencije iz šest zemalja prikazano je 25 najzanimljivijih projekata. Na Weekendu je održana i 13. konferencija za odnose s javnošću HUOJ-a.

U sklopu petog Weekend Media Festivala predstavljen je i niz novih projekata. Hrvatski Telekom najavio je strateški sporazum s Googleom, čime je postao prvi Google AdWords Premier partner u Hrvatskoj. Glavni urednici listova Finance iz Slovenije, Business.hr iz Hrvatske, Oslobođenja iz Bosne i Hercegovine, Novog magazina iz Srbije, Vijesti iz Crne Gore te Kapitala iz Makedonije potpisali su ugovor o suradnji i lansiranju medijskog projekta Biznis plus, kojim će na jednu platformu integrirati sve poslovne informacije iz zemalja regije. Predstavljena je digitalna strategija istarskog turizma, koja je nakon četiri mjeseca provedbe stekla 33.000 novih fanova na Facebooku i 500 novih followera na Twitteru.

Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije, Weekend je potvrdio da najbolje zna kako sa stilom završiti ljetnu sezonu u Rovinju.