![](http://wall.hr/cdn/uploads/850x/2015/10/d25d35be/barbie.jpg)
Potrebno je bilo gotovo šest desetljeća da tvrtka Mattel kreira realan i snažan Barbie oglas
Barbie lutka, prvi put predstavljena na tržištu davne 1959. godine, prvenstveno je poznata po svom savršenom tijelu, besprijekornim značajkama, slatkom dečku Kenu i njezinim stvarno cool prijateljima. Dugi niz godina, Mattel je bila tvrtka koja je prodala najviše igračka na svijetu (prvenstveno Barbie lutkice i njezine dodatke) sve do 2011. godine kada je prodaja počela opadati - prodaja je pala za 14% samo u 2014. godini. Kako bi se oporavili, Mattel je vratio branding stručnjaka Richarda Dicksona (glavnog direktora i predsjednika uprave), koji je bio odgovoran za mini Barbie-povratak 1990. godine i koji točno zna što radi!
![](http://wall.hr/cdn/uploads/850x/2015/10/a69aeaf6/barbiethumb.jpg)
Iz Mattela su konačno shvatili da je jedini način da se stvarno potakne prodaja Barbie lutkica moguća kroz poticanje mašte nove generacije. Super zvijezda, top model i djevojka s nakitom kao Barbie lutkica zamijenjena je s veterinarkom, poslovnom ženom i sveučilišnom profesoricom u ovom novoj, nevjerojatnoj reklami!
Obavezno pogledajte video!