Rezultati novog istraživanja koje je obavljeno u Ohiu pokazali su da su djeca kojoj roditelji čitaju prije nego krenu ići u vrtić naprednija od svojih vršnjaka.
Razlog većeg napretka djece kojoj se čitaju knjige je činjenica da će oni čuti i zapamtiti više od milijun riječi ako im njihovi roditelji dnevno budu čitali barem pet knjiga. Korisnim se smatra i ako im roditelji čitaju jednu knjigu dnevno jer će tada do vrtića čuti i upoznati 250 tisuća novih riječi.
"Djeca koja čuju i upoznaju veći dio vokabulara će biti bolje pripremljena kada vide te riječi na papiru kada krenu u vrtić ili školu. Vrlo je vjerojatno da će lakše naučiti čitati i pisati ako su upoznati s izrazima koji će im biti potrebni u školi i vrtiću", rekla je Jessica Logan koja je radila u timu istraživača.
Ideja za ovo istraživanje potječe od prethodnog istraživanja u kojem je Logan sa svojim kolegama došla do otkrića da roditelji jedne četvrtine djece u državi nikada ne čitaju knjige svojoj djeci, a veliki dio njih djeci čita samo jednom tjedno."Činjenica da postoji toliko roditelja koji nikada ne čitaju knjige svojoj djeci nas je veoma šokirala. Željeli smo otkriti kakve bi to posljedice moglo ostaviti na djeci", zaključila je Logan.