Hrvatsko-talijanski dizajn u centru metropole oduševio brojne poznate

| Lifestyle |

Anica Martinović

Zagrebačka Teslina ulica bogatija je za brend ALEDONA koji je među modnim znalcima istančanog ukusa sinonim za vrhunski hrvatsko-talijanski dizajn. Na jučerašnjem svečanom otvaranju dućana ekskluzivne odjeće i obuće ALEDONA je privukla brojne poznate ličnosti koji su uz pratnju saksofona isprobavali jesensku kolekciju za 2013. godinu. Tako su Anica Martinović, Aleksandra Dojčinović, Sandra Bagarić, Ana Maras, Petra i Luka Nižetić, Tihana Harapin Zalepugin, Nenad Korkut i brojne ugledne ličnosti iz poslovnog svijeta u ALEDONI prepoznali vrhunsku kvalitetu koju ovaj hrvatski brend nudi.

Luka i Petra Nižetić s vlasnikom Aledone
Luka i Petra Nižetić s vlasnikom Aledone

ALEDONA je hrvatsko-talijanski brend koji objedinjuje ugodnost, udobnost i vrhunski dizajn, a već 15 godina nezaobilazna je stanica zaljubljenicima istančanog i profinjenog modnog ukusa. U samim počecima, ALEDONA je kreirala žensku kolekciju, no s vremenom su vrhunski dizajn usmjerili i prema modno osviještenim muškarcima te predstavili svoj rad i u metropoli kao središtu aktualnih modnih zbivanja. Osim što u ponudi nalaze cipele i torbe vlastitog brenda, ALEDONA je i ekskluzivni zastupnik u Hrvatskoj nadaleko poznatih brendova kao što su to Becato, ph +39, Di Gregorio, Massimo Trulli, Bagghy, Borbonese, Braccialini i Cavalli.

Aleksandra Dojčinović s vlasnikom Aledone
Aleksandra Dojčinović s vlasnikom Aledone

U ponudi brenda ALEDONA mogu se pronaći poslovne cipele, cipele za večernji izlazak, baletanke, modeli čizama s potpeticama ili bez, ali i različiti modni dodaci poput torbica za večernji izlazak, torbi za svakodnevnu šetnju gradom ili pak jakni izrađenih od vrhunske kože i tekstila. Svi modni dodaci koji se nalaze u ALEDONINIM prodavaonicama izrađuju se na sjeveru Italije gdje se proizvode i brojni drugi svjetski brendovi.