Colonia prva isprobala Volkswagen digitalne novitete

| Lifestyle |

Volkswagen je oduvijek bio predvodnik u kvaliteti, sigurnosti, inovativnosti, tehnologijama. No ritam modernog vremena nalaže da nije dovoljno biti predvonikom samo u primarnom poslovanju, već i u svim pratećim sustavima koji potencijalnom kupcu omogućuju lakši dolazak i potpuniji doživaljaj informacija o automobilima te mu u konačnici pomažu u njegovoj odluci o kupnji.

Volkswagen u Hrvatskoj u potpunosti slijedi trendove proizvođača i danas predstavlja dva noviteta: Digitalni "Das Auto.Magazin" i aplikaciju "VW seeMore" za jedan potpuno novi virtualni doživljaj automobila.

“Das Auto. Magazin” je glossy časopis koji je već treću godinu prisutan na hrvatskom tržištu kao najtiražniji auto časopis u ediciji od 140.000 komada. Digitalnim izdanjem želimo se još više približiti suvremenom, trendy kupcu koji želi brze, kvalitetne i višeosjetilne informacije o automobilima. Besplatna aplikacija "Volkswagen Magazin Hrvatska" već je danas dostupna za sve pametne telefone i tablete.

“VW seeMore” je posebna aplikacija za jedan posve novi doživljaj virtualne stvarnosti. Neponovljivi 3D efekti i dodatni sadžaji potpuno su u trendu s najnovijim tehnološkim dostignućima, ali i ispred njih. Ova aplikacija je također besplatna i oduševit će sve poklonike modernih tehnologija. Volkswagen u Hrvatskoj je jedan od prvih u svijetu koji je uveo ovu aplikaciju na svoje tržište, a konkretno za model Polo ovo je svjetska premijera. Naime, čak i u Njemačkoj, domovini Volkswagena, ova aplikacija izlazi za mjesec dana.

Na prezentaciji su bili prisutni Elisabeth Bruder, direktorica marke Volkswagen, Dijana Đerđ, voditeljica marketinga i PR-a Volkswagen, Roman Vogl, predstavnik tvrtke Card Emotion koja je razvila aplikaciju “VW seeMore” te članovi grupe Colonia.