U Zagrebačkom Arena centru jučer je svečano otvorena preuređena Timberland trgovina koja je predstavila novi koncept brenda dizajniran s ciljem povezivanja branda i zajednice kako bi stvorio čarobno iskustvo prilikom kupovine.
“U Timberlandu nadahnjujemo ljude da provedu vrijeme na otvorenom u prirodi i čine svijet boljim. To je bila i inspiracija za novi izgled trgovine, zajedno s predanošću da u sljedećih pet godina zasadimo 50 milijuna stabala kako bismo podržali ovu svrhu” - rekla je na početku press eventa brand menadžerica Martina Hranilović pozivajući brojne urednike i novinare da sami dožive jedinstveno iskustvo u ovoj prekrasnoj trgovini.
Zelenilo u trgovini je stvarno, napravljeno u kombinaciji živih lišajeva, biljaka i i lišća, proizvodima koji su organski i 100% prirodni te biorazgradivi. Radi se o jedinstvenom i ekološkom postupaku koji se sastoji u zamjeni soka iz biljaka konzervansom odnosno 100% biorazgradivoj tvari koja je slična šećeru. Od jeseni 2019. Timberland je krenuo sa kampanjom NATURE NEEDS HEROES gdje ulaže velike napore u očuvanje i zaštitu prirode.
''Upravo zato Timberland i u ovoj sezoni razvija nove tehnologije i nastavlja svoju misiju očuvanja prirode gdje kod prerade kože koriste postupke koji smanjuju korištenje vode i energije te time imaju manje štetan utjecaj na okoliš. Jedna takva, najnovija i najvažnija tehnologija koju je razvio za SS21 sezonu je GreenStride ™ tehnologija koju karakteriziraju udobni potplati oji ujedno pružaju jedno od najekološkijih i najudobnijih iskustava koje je Timberland ikad izmislilo. Kako smanjujemo svoj otisak i povećavamo uporabu obnovljivih materijala, zamijenili smo 75% nafte sastojcima uzgajanim u prirodi, poput šećerne trske i gume iz drveća. Šećerna trska postaje važan izvor obnovljive energije i materijala na biološkoj osnovi, a Timberland je koristi kao obnovljivi izvor za proizvodnju odgovornijih proizvoda. Guma koju koristimo za izradu potplata prirodni je proizvod koji se dobiva iz drveća. Dodatak prirodne gume pomaže ukupnoj udobnosti'' - rekla je Martina pozivajući medije da i sami isprobaju obući prekrasnog dizajna.
U skladu sa očuvanjem prirode Timberland već dvije godine koristi ReBOTL ™ tehnologiju koja u fokus stavlja proizvode koji sadrže ReBOTL™ materijal koji u svojem sastavu ima namanje 50% reciklirani PET (polietilen tereftalat). Taj reciklirani (ekološki prihvaljiv) materijal Timberland koristi za izradu obuće, odjeće i modnih dodataka. U proizvodnji obuće Timberland u svakom artiklu koristi 6 do 10 plastičnih boca.
''U proizvodnji tekstila Timberland se maksimalno okrenuo u korištenju organskog pamuka, a prilikom uzgoja organskog pamuka ne koriste se pesticidi ili umjetna gnojiva. Korov se ručno odstranjuje, a negativne se posljedice nametnika tradicionalno sprječavaju uz pomoć „dobrih“ insekata, poput – bubamara. Navedenim tehnikama uzgoja organskog pamuka dobiva se materijal za izradu tekstila bez štetnih toksina koji bi mogli iritirati osjetljivu dječju kožu. Izrada tekstila od organskog pamuka ne uključuje izbjeljivanje, bojanje, omekšavanje i korištenje raznih kemikalija koje oslabljuju sam materijal. Organski pamuk je mekaniji, ugodniji za kožu, ima hipoalergenski učinak, ne uništava okoliš, ostavlja pet puta manje otpadnih voda od GMO uzgoja” - rekla je Hranilović i dala riječ stilistici Almi Premerl Zoko koja je pokazala nekoliko zanimljivih načina kako kombinirati Timberland lookove sezone.
“Timberland za proljeće i ljeto u fokus stavlja prepoznatljivu smeđu boju koja je zamjena za crnu, ali i odlična baza za kombinacije prema hladnom ali i toplom spektru. Tako će urbani Timberland muškarac nositi smeđe ili bež chino hlače u kombinaciji s kariranom košuljom, polo majicom ili prozračnim puloverom, a svoj look začiniti cipelama i multifunkcionalnom jaknom. Kod svih Timberland komada važno je znati da veličine odgovaraju standardima muškaraca, čak i onih koji izlaze iz standarda, a sva odjeća šivana od organskog pamuka može potrajati i do 5 puta dulje od odjevnih predmeta izrađenih od konvencionalnih materijala” - rekla je Alma.
Želite li obnoviti svoj total look za proljeće, Timberland već idućeg tjedna priprema modni event u City Centeru One. Prva srijeda u mjesecu je Žuta srijeda, pa će Timberland ponovo ugostiti stilisticu Almu Premerl Zoko i svim kupcima tog dana dati 20% popusta na cijelu kolekciju!