Zaboravite na usporeni metabolizam uz ova 3 trika

Vježbanje i promjena prehrambenih navika na kratke staze mogu se doimati primamljivim zbog gubitka kilograma, ali dugoročno, upravo su te dvije stvari najgore za metabolizam. Lyn-Genet Recitas, nutricionistica i autorica knjige "The Metabolism Plan", kaže da postoji puno dezinformacija o tome kako uistinu potaknuti vaš metabolizam i pripremite svoje tijelo za pravi, trajan gubitak težine.

"Brzi način mršavljenja može funkcionirati neko vrijeme, ali samo privremeno. I budite uvjereni da nikada nećete dobiti rezultate koje zaslužujete", objašnjava Lyn-Genet. Umjesto toga, ona potiče svoje klijente da se odluče na veliki korak po pitanju forme i prihvate tri promjene u načinu života koje imaju dugotrajne posljedice.

Slijedite ova 3 savjeta za kvalitetan rad metabolizma:

Pijte 2 i pol litre vode

Većina ljudi je dehidrirano i tu čine najveću pogrešku kada je u pitanju metabolizam. Najlakši način da ostanete hidratizirani jest ispijanje 2 i pol litre dnevno - pola litre ujutro kada se probudite, zatim u 11, u 13, 15 i 17 sati. To je dovoljno za jedan dan.

Jedite protuupalne namirnice

Ako ste ikada osjećate napuhnuto ili puno plinova nakon jela, tijelo vam pokušava poslati poruku. "Preskočite brojenje kalorija i umjesto toga jedite hranu zbog koje se osjećate dobro", kaže ona. Lyn-Genet preporučuje protuupalna hranu koja je nužna za funkcioniranje metabolizma. "Upalna hrana podiže razinu kortizola i uzrokuje hormonsku neravnotežu te bijesan rast kvasca, što ometa funkciju štitnjače, glavne žlijezde za rad metabolizma." Rajčica, špinat, bademi i jagode su najbolja protuupalna hrana.

Prestanite s pretjeranim vježbanjem

"Pretjerano vježbanje može utjecati na hormone koji usporavaju vašu funkciju štitnjače kao što su kortizol, estrogen i testosteron", objašnjava Lyn-Genet.


Slični članci: