Povratak vatrene Corvette Stingray

Chevrolet Corvette Stingray

U središtu američke automobilske industrije Detroitu predstavljen je najnoviji model sad već legendarne Chevroletove Corvette Stingray. Stingray 2014. najsnažniji je standardni model Corvette svih vremena i nudi oko 450 KS (335 kW) te 610 Nm vršnog okretnog momenta. Ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od četiri sekunde i postiže više od 1 G tijekom vožnje u zavojima. 

“Stingray je jedan od 'svetih gralova' automobilističke prošlosti“, rekao je Ed Welburn, potpredsjednik globalnog dizajna u GM-u. „Znali smo da ne možemo upotrijebiti ime Stingray ako ne napravimo automobil koji doista služi na čast tradiciji iz koje potječe. Rezultat je nova Corvette Stingray koja predstavlja iskorak u odnosu na nasljeđe, ali je i na prvi pogled prepoznatljiva kao Corvette.”

„Smatramo da Corvette predstavlja budućnost modernih automobila visokih performansi jer nudi više snage, uzbuđenja prilikom vožnje i bolju učinkovitost u potrošnji goriva“, rekao je Tadge Juechter, glavni inženjer zadužen za Corvette. „Rezultat su bolje performanse u svim aspektima. Corvette iz 2014. nudi brže ubrzanje, najčvršće držanje podloge u vožnji u zavojima, najbolje ponašanje na trkaćoj stazi, najbolje performanse kočenja, i to sve uz, prema očekivanjima, najštedljivijoj potrošnji goriva svih vremena za standardnu Corvette.“ 

Kupe Corvette Stingray naći će se u prodaji u trećem kvartalu 2013. godine, a ako vas zanimaju posebnosti ovog impresivnog modela, one su:

  • Unutrašnjost u kojoj su korišteni materijali poput pravih ugljičnih vlakana, aluminija i rukom tapecirane kože, dvije nove mogućnosti konstrukcije sjedala – svaka s okvirom od laganog magnezija koji pruža izvrsnu potporu – i dvostruki prilagodljivi zaslon dijagonale osam inča informacijsko-multimedijskog sustava
  • Napredne tehnologije koje pomažu vozaču, uključujući sustav Drive Mode Selector s pet načina rada koji prema vozačevoj želji podešava 12 voznih postavki te novi sedmerostupanjski ručni mjenjač koji predviđa koji će stupanj prijenosa biti izabran te prilagođava brzinu rada motora tako da promjena stupnja prijenosa svaki put bude optimalna
  • Novi motor 6.2L LT1 V-8 kombinira napredne tehnologije, uključujući ubrizgavanje goriva, aktivno upravljanje gorivom, stalno promjenjiv rad ventila te napredan sustav izgaranja radi postizanja veće snage uz manju potrošnju goriva
  • Korištenje laganih materijala kao primjerice kod konstrukcije poklopca motora od ugljičnih vlakana i uklonjive krovne ploče; odbojnici, vrata i stražnje bočne ploče od kompozitnih materijala, podne ploče od ugljičnog nanokompozitnog materijala te novi aluminijski okvir pomažu premjestiti težinu vozila naprijed radi optimalnog omjera mase od 50:50, a on pak omogućuje postizanje vrhunskog omjera snage i mase
  • Skulpturalno dizajniran eksterijer sa snažnim halogenim i LED osvjetljenjem te aerodinamičnost kao kod trkaćih automobila koja uklanja otpor zraka radi povećanja učinkovitosti i performansi te stabilnosti i brzine
  • Paket opreme Z51 za visoke performanse čak i na trkaćoj stazi: diferencijal s elektroničkim ograničenjem proklizavanja, sustav podmazivanja sa suhim karterom, integrirane kočnice, hlađenje diferencijala i prijenosa, a tu je i jedinstveni aerodinamični paket koji dodatno poboljšava stabilnost prilikom vožnje velikim brzinama.
Chevrolette Corvette Stingray

Slični članci: