Počeo je 2. po redu Marketing Kingdom u Zagrebu!

| Tech |

Greg Nugent, London Olympic Games

Najveći europski poslovno-marketinški događaj jučer je otvorio vrata svim marketinšim stručnjacima u Zagrebu, ali i regiji. 2. izdanje Marketing Kingdoma započelo je vjerojatno najatraktivnijim i najočekivanijim predavanjem, onom Grega Nugenta, direktora marketinga Londonskih Olimpijskih igara.

Otvaranje Olimpijskih igara u Londonu 2012.

Iako manje popularna u Hrvatskoj, društvena blogerska mreža Tumblr ruši sve rekorde u svijetu. O njima je pričala i izvršna urednica Tumblra Jessica Bennett koja nas je očarala svojim zabavnim američkim nastupom.

Adidas i Tumblr

Kao što je bilo i za očekivati naglasak je bio na društvenim mrežama i kako se one uklapaju u moderni marketing. Pitanje na koje su gotovo svi predavači morali odgovoriti bilo je ono o mjerljivosti društvenih mreža tj. njihovog utjecaja na potrošaće. Konkretan odgovor na ovo kompleksno pitanje nije imao ni Robin Hammann, osoba na čelu Digitala u jednoj od najvećih svjetskih PR agencija Edelmanu, ali nam je vrlo jasno dočarao kako društveni servisi utječu na kompanije i njihove “sljedbenike.” Također, osvrnuo se na pogrešnu upotrebu društvenih mreža i važnosti lajkova.

Jedno od nama osobno najdražih predavanja ono je  Jessea Ringhama koji obnaša istu funkciju kao i Hammann samo u britanskom Tate muzeju. Interaktivnim predavanjem dokazao je kako povezivanjem s ostalim granama kulture i društvenog života (putem društvenih mreža), institucija poput njegove profitira višestruko. To se najbolje vidi u sljedećem videu.

This is Britain

Simpatični Talijan Massimo Sangiovanni na čelu je marketinškog odjela Motorola Solutions, a u svojoj je prezentaciji pokazao kako se kompanija koja je izgubila prevlast na mobilnom tržištu uspješno fokusirala na druge grane svoje djelatnosti što je pokazala i vrlo zanimljivim filmićem.

Motorola Solutions

O glazbenoj industriji i feedbacku potrošaća predavala je Dana Kabbani, direktorica marketinga EMI Musica koja je poseban naglasak stavila na poteškoće izazvane piratstvom i iskrivljenim doživljajem glazbe.

Kraj prvog dana obilježila je Sonja Briffett, marketing menadžer Henkel Beauty Carea koja je još jednom naglasila važnost krajnjeg potrošaća i marketinških pomagala kojima se može doprijet do  njih.