Franck je u suradnji s partnerima završio novi koncept Gradske kavane koja dobiva i novo ime - Johann Franck. Kako je i najavljeno krajem prošle godine, riječ je o jednom od strateških projekata kompanije koji je pokrenut kroz model zajedničkog zakupa Francka i AutoZubaka. Johann Franck danas otvara vrata gostima, a svečano otvorenje najavljeno je za 14. svibnja.
Cilj projekta Johann Franck je „oživljavanje“ Gradske kavane i važnosti koju je svojedobno uživala kao središte zbivanja i društvenog života grada Zagreba, ali u duhu modernog vremena. Programski sadržaj Johana Francka vodit će provjerena ekipa na čelu s Tomom Ricovom.
Novi koncept temelji se na revitalizaciji izvornog identiteta i statusa Gradske kavane kao okosnice društvenog života grada 30-ih godina prošlog stoljeća, kada je bila popularno okupljalište kulturnih, umjetničkih i političkih krugova toga doba. Johan Franck posjetiteljima će nuditi ponudu kavane, slastičarnice, bistroa i lounge bara.
Slastičarnica će zauzimati dio u prizemlju, kavana je u prizemlju i na prvom katu, dok je na zadnjem katu bistro s kuhinjom polu-otvorenoga tipa koji će nuditi izbor tradicionalnih zagrebačkih specijaliteta na novi način pod palicom majstora kuhara Mate Jankovića, koji će surađivati s OPG-ima Zagrebačke županije, s fokusom na organske namirnice.
Zabavni i kulturni sadržaj uključivat će „live“ koncertne nastupe, izložbe, promocije knjiga i festivala, projekcije klasičnih filmova te cabaret program koji je publika svojevremeno pratila upravo u kavanama. „Revitalizacija Gradske kavane, s obzirom na njezino mjesto i bogatu povijest, veliki je izazov. Vjerujemo da će sadržaji koje smo osmislili ne samo vratiti stari sjaj Gradskoj kavani, nego je i pretvoriti u omiljeno mjesto okupljanja svih generacija ljubitelja kave, dobre hrane, dobre glazbe i zabave, sve u skladu s onim pravim zagrebačkim štihom“, pojasnio je Tomo Ricov.
U sklopu Johanna Francka, Franck se jače pozicionira s programom posvećenim daljnjem razvoju i njegovanju kulture ispijanja kave te ritualima pripreme. Upravo je stoga Johann Franck i zamišljen kao mjesto u kojem će istinski ljubitelji kave moći saznati zanimljivosti o kavi kao i putu kave „od zrna do šalice“, a za vrhunski espresso brinut će se Franckovi profesionalni baristi.
Bogati i raznovrsni svijet kava Franck će predstaviti i kroz ponudu ekskluzivnih „speciality“ kava iz različitih „origina“ odnosno zemalja uzgoja od kojih svaka ima svoje posebnosti u aromi, mirisu i okusu. Gosti će ove kave moći kušati, ali i kupiti za pripremu kod kuće u Johann Franck Storeu koji će, uz raznovrsnu ponudu Franck kava, nuditi i zanimljive artikle vezane uz kavu i pripremu kave. Johann Franck bit će poseban i po tome što će gosti moći uživati i u mljevenoj kavi pripremljenoj kao kod kuće i to na više različitih načina pripreme - na klasičan način u džezvi, french pressu, kafetijeri i filter aparatu.
Kao vodeći proizvođač kave na hrvatskom tržištu, Franck je posvećen razvoju kulture ispijanja kave, ritualima pripreme i istinskog uživanja u kavi te jačanju percepcije i imidža kave kao svojevrsne društvene poveznice. Projekt Johann Franck logičan je nastavak ove priče koji se naslanja na bogatu povijest grada Zagreba te kulturu i značaj zagrebačkih kavana u čijem je središtu upravo tradicija i običaj ispijanja kave koji kod nas predstavlja dio kulturnog nasljeđa.
Na ovoj ideji zasnivamo naš program u Johannu Francku koji je zamišljen kao mjesto u kojem će se moći popiti vrhunski pripremljen espresso s potpisom naših profesionalnih barista. Veliko nam je zadovoljstvo što, kao zagrebačka kompanija s dugom poviješću, na ovaj način sudjelujemo u revitalizaciji ove kultne zagrebačke lokacije“, rekao je Ivan Artuković, član Uprave Francka.