
S obzirom na Ikein mnogobrojan inventar, zahvalni smo na bilo kojoj spoznaji koja nam omogućuje smanjenje opsega izbora. Inače bi nam za svaki odlazak u Ikeu bio potreban šator i godišnji odmor.
Business Insider u nedavnom članku ističe isti stav o švedskom gigantu kao i mi pa je tako kreirao neosporiv popis najpopularnijih IKEA proizvoda svih vremena, stvarajući shopping vodič za ljubitelje unutarnjeg dizajna. Dok ovi proizvodi nisu nužno najprodavaniji u ovom trenutku, oni su apsolutno najbolji proizvodi u svakoj od Ikeinih mnogih kategorija te su svakako uspjeli izdržati test vremena. Bez dodatnih priča, ovo su tri najpopularnija IKEA proizvoda svih vremena:
1. Billy ormar za knjige (1897 kn)

Vrlo svestran komad, Billy ormar za knjige dolazi u različitim oblicima, veličinama, stilovima te s različitim umecima, pa se tako lako razvija po volji i želji svakog vlasnika. Kao rezultat toga, jedan se Billy ormar za knjige prema The New York Timesu navodno proda svakih 10 sekundi u cijelom svijetu.
2. Poäng fotelja (1299 kn)

Nije tajna da smo veliki ljubitelji Poäng fotelje. Zbog elegantnih skandinavskih okvira i ekspanzivnog raspona dizajna, Poäng fotelja savršeno objedinjuje oblik, funkciju, kvalitetu i najbitnije, pristupačnu cijenu. Zato nas ne čudi što je imamo na policama Ikee punih 40 godina.
3. Malm okvir za krevet (2459 kn)

Malm okvir za krevet gotovo da je postao standard u spavaćim sobama tek diplomiranih (bivših) studenata ili novopečenih mladenaca. Kao i Billy ormar za knjige, Malm okvir za krevet dolazi u različitim stilovima i veličinama te je dobro prilagođen kako bi odgovarao različitim potrebama Ikeinih kupaca.