Igračke kojima bebe objavljuju slike na Facebooku i Inastagramu

| Design |

Dizajnerica Laura Cornet ove je godine na nizozemsku tjednu dizajna prikazala svoj projekt pod nazivom „New Born Fame“. Laura je istraživala i propitkivala etičnost majki i očeva koji objavljuju slike svojih beba na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera i Instagrama te si na kraju postavila pitanje – tko posjeduje pravo objavljivanja slika djeteta na društvenim mrežama? Roditelji?

„New Born Fame“
„New Born Fame“

U daljnjem istraživanju Laura je ispitivala roditelje o svojim razlozima objavljivanja slika na društvene mreže. Većina odgovora bila je dijeljenje iskustva s obitelji i prijateljima, zbog ponosa, zbog toga jer je ona/on postao dio života roditelja pa tako i dio njihovog online života. Kada je Laura pitala da li smatraju da je to nemoralno i čudno, većina je roditelja stalo u svoju obranu i izjavilo kako je njihov profil na društvenim mrežama privatan i pristup imaju samo za obitelj i prijatelji, no zaboravljaju to da je naprimjer Facebook vlasnik svih objavljenih postova.

„New Born Fame“
„New Born Fame“

Svo ju je to istraživanje dovelo do njezinog projekta „New Born Fame“, seriju dječjih predmeta pomoću kojih beba može sama objavljivati na društvenim  mrežama. Predmeti pokrivaju sve od „selfieja“ do „check-inova“, a uz to postoje i cipelice koje mjere svaki pokret i broj koraka te ih objavljuju na društvene mreže. Možda se roditelji tako ograđuju od etičnosti, no je li djeci doista mjesto na društvenim mrežama?

„New Born Fame“
„New Born Fame“