Wanderlustice uskočile u Tvornicu zabave!

| Travel |

"Wanderlust - biti i putovati" by Ivy&Gabi

Ivana Širić i Gabrijela Nujić, magistrice filozofije i komunikologije, nerazdvojne su prijateljice koje dijele istu strast – obožavaju putovanja, vole život i iz njega izvlače samo ono najpozitivnije! 

Oni su mladi, ambiciozni, zabavni, duhoviti, veseli... Oni su ''Fun Factory'' frajeri! 

U nastavku priče upoznat ćete Branka i Josipa, idejne tvorce i osnivače prve hrvatske ''tvornice zabave''. Zašto baš njih? Zato što upravo s njima dijelimo istu strast - putovanja. Riječi kojima bismo mogle opisati Fun Factory jesu: ideja + putovanja + zabava + edukacija + filozofija.

No, krenimo redom...

Fun Factory je putnička agencija za mlade koju je osmislio upravo ovaj mladi tim, tim spreman živjeti svoje snove. Kao i gotovo svaka druga inspirativna priča, i ova je započela spontano, još u studentskim danima. Na prvoj godini ekonomije, putovanje koje je bilo zamišljeno kao izlet s prijateljima u Sarajevo, pretvorilo se u hrpu mladih, željnih dobrog provoda. Dobar glas i uspješna organizacija pročula se naveliko pa su dečki imali hrpu prijava za iduće putovanje. Isprva organizacija samo za prijatelje i poznanike pretvorila ih je u putničke agente koji su mladima mogli pružiti ono što ih veseli – zabavu i putovanje! Trebao im je bus pa dva, tri, zatim suradnja s drugima agencijama i na kraju osnivanje vlastite ''tvornice zabave''!

Upravo su se u ovoj tvornici rodile brojne ideje, novi načini putovanja, zabave. Upravo je u toj tvornici započela jedna genijalna priča!

U razgovoru s ovim zabavnim dvojcem shvatit ćete zašto su tako uspješni u svome poslu. Naime, oni putovanja ne doživljavaju samo kao odlazak na izlet - njima su putovanja nešto puno više. Ono što ih mijenja kao osobe, zbog čega imaju zdrave poglede na svijet, ljude, okolinu, ono zbog čega im je stalno prisutan osmijeh na licu i žar u očima kada spominju put. Već jako mladi, Branko i Josip shvatili su da žele mladima mijenjati život tako što će im ukazati na vrijednost putovanja te širiti pozitivan utjecaj na razvoj osobnosti.

Fun Factory jedinstvenim čini upravo njegovi najprepoznatljiviji brendovi. Trip'n'fun predstavlja veliki party-vikend put, a naglasak je na provodu i zabavi koja se dugo pamti. Studentijada je osmišljena baš za studente, a cilj je upoznavanje kolega studenata s europskih sveučilišta. Balkan Fun je pak brend koji je u znaku prvomajskog trodnevnog tulumarenja uz poznate izvođače i DJ-e, dok Summer Fun predstavlja veliki broj mladih ljudi na jednom mjestu; dobro osmišljena zabava i sunce glavne su stavke ovog summer fun brenda. No, to nije sve. U ovoj ''tvornici zabave'' i dalje se stvaraju mnoge ideje od kojih će neke ''svjetlo dana'' ugledati i u skorijoj budućnosti. Pokušali smo dobiti neke informacije o budućim projektima, no dečki su jako tajanstveni po tom pitanju. Nema nam druge nego pričekati i vidjeti što su to ''skovali'' u svojoj tvornici. Ne sumnjamo da će nas i njihovi budući ''proizvodi'' oduševiti!

Iako je ekipi iz Fun Factoryja glavni naglasak na dobrom provodu, svako putovanje sadržava i edukativni karakter. Naime, i Josip i Branko shvaćaju koliko je zapravo važno upoznati grad u koji se putuje te naučiti nešto o kulturi, povijesti i načinu života. Njihov je cilj omogućiti svima da na povoljan i zanimljiv način osjete važnost putovanja te sve ono što putovanje pruža, a najveća nagrada su im prijatelji koje steknu na svakom novom putu. Nema sumnje da svako putovanje donosi novo uzbuđenje i novu priču. Kroz zabavu i edukaciju te socijalizaciju sa stotinama mladih, razvijaju društvene vještine, stječu nova iskustva, uspomene i poznanstva.

Krakow

Zaključak cijele ove priče jest da je ova agencija zaista odlično koncipirana. Dečki i cijeli njihov tim trude se olakšati i pomoći ljudima u svim segmentima te im uz to pružiti nevjerojatna iskustva i zabavu. Ako još niste, pridružite im se! Fun Factory vodiči, animatori, hostese, staff, fotografi i glazbenici su spremni, a vrhunska zabava vam je zagarantirana! Za kraj smo pitale dečke gdje se vide u budućnosti, na što su nam oni odgovorili : ''Pa tek smo počeli''! Ako je suditi prema komentarima zadovoljnih ljudi na društvenim mrežama, onda ih zaista čeka blistava budućnost !