Progressive konferencija donosi formulu uspješnosti marketinga i prodaje

| Tech |


Progressive konferencija
 

Poznato je kako je višekanalna prodaja jedna od fromula za rast poslovanja. Na konferenciji 3.svibnja u hotelu Esplanada održati će se 13. Progressive FMCG/ Retail konferencija na kojoj će svoja iskustva, postignuća i planove razmjenjuju vodeći trgovci, proizvođači, distributeri, uvoznici i izvoznici robe široke potrošnje!

Nekad je sve bilo jednostavnije: kontakt kupaca s proizvodima odvijao se u fizičkim trgovinama, marketingaši su se kupcu obraćali putem radijskih i TV poruka, te preko letaka i oglasa u novinama. Izbor kanala za kontakt između kupca i trgovine bio je poprilično sužen. Razvojem tehnologije otvorile su se nove mogućnosti – komunikacijsko-prodajni kanali putem kojih je kupac u mogućnosti kupiti proizvod u bilo koje vrijeme i sa bilo kojega mjesta.

Živimo u doba višekanalnog pristupa. Marketinški i prodajni kanali povezani su tako da kupac može intenzivnije doživjeti brend. U svijetu je sve razvijenije čvrsto integriranje prodajnih kanala (fizička trgovina, mobile, web) i marketinških kanala (web, mobile, social) tako da je kupac na svakom kanalu u mogućnosti obaviti transakciju (kupiti proizvod) dok ga paralelno prati i visoko personalizirana marketinška kampanja.

Govornici Progressive konferencije će objasniti zašto višekanalna prodaja podrazumijeva strategiju koja potrošačima nudi mogućnost izbora načina kupovine. Cjelokupna višekanalna strategija uključuje kupovinu u trgovini, putem web stranica, telefonsko naručivanje proizvoda, naručivanje putem e-maila, interaktivnu televiziju, katalošku prodaju, mogućnost usporedbe cijena putem internetskih stranica…

S ciljem povećanja zarade, ali i dugoročnog utjecaja na lojalnost kupaca, višekanalna prodajna strategija sve više dolazi u prvi plan. Kako bi osigurali svoje pozicije, proizvođači i trgovci kupcima moraju ponuditi:

1) velik izbor proizvoda;
2) uštedu vremena;
3) praktičnost (ali i užitak) kupovine.

Progressive konferencija

Pred novim su izazovima i opskrbni lanac i portfelj logističkih nekretnina. Porast internetske trgovine i kupovine putem mobitela ima značajan utjecaj na potražnju za logističkim prostorom. Specifični zahtjevi koje nameće višekanalna prodaja oblikuju nove trendove na tržištu nekretnina, kako bi se zadovoljila rastuća potreba za prostorima koji su u stanju vršiti brzu i učinkovitu dostavu sve većem broju krajnjih korisnika.

Rast potražnje za logističkim nekretninama koje su u stanju zadovoljiti potrebe skladištenja i dostave online narudžbi također traži dodatne napore i od cjelokupnog lanca opskrbe. U mnogim zemljama potrošači zahtijevaju brzu dostavu, već idućeg dana ili čak na sam dan narudžbe, a kao rezultat toga jača potražnja za tzv. crossdokovima, objektima specijaliziranim za rukovanje i sortiranje tereta velikog obujma i otpravu obrađenog tereta do krajnjih korisnika…

U duhu sve kompleksnijih prodajnih strategija, na Progressive konferenciji razgovarat ćemo i o različitim prodajnim formatima i konceptima, kreativnim pristupima prodaji i prezentaciji brendova ‘na terenu’, analizirat ćemo odmak od tradicionalnog poimanja trgovine i razgovarati o ključnim izazovima koje višekanalnom pristupu nameće predvodnik revolucije – umreženi kupac.

Konferencija je namijenjena predsjednicima i članovima uprava globalnih, regionalnih i lokalnih tvrtki; vlasnicima i voditeljima velikih i malih trgovina i trgovačkih lanaca; proizvođačima; uvoznicima i distributerima robe široke potrošnje; direktorima marketinga; voditeljima HR odjela; voditeljima strategije i razvoja; brend menadžerima; voditeljima nabave; gospodarskim i poslovnim udruženjima; konzultantima; IT tvrtkama; marketinškim i PR agencijama.... i ostalima uključenim u FMCG sektor.

Zavirite u program Progressive konferencije na kojoj ćete imati mogućnost razmjene znanja s iskusnim vizionarima i donositeljima odluka u FMCG/RETAIL industriji u svrhu unaprijeđenja odnosa sa trgovinskim partnerima i klijentima.