Reklama koju nam je Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture najavilo još u rujnu, sada je napokon puštena u javnost i apsolutno je fantastična.
Nova Hondina viralna i interaktivna reklama za njihov novi model automobila, Civic Type R koji izlazi 2015., već je osvojila Internet te srca svih ljubitelja automobila i šire. Naime, u reklamnom spotu imena "The Other Side" u trajanju od cca. 2 minute pratimo život čovjeka koji odlazi po djecu u školu, no ako pritisnete slovo R, reklamna kampanja sasvim mijenja svoj smjer i prikazuje istoga muškarca u sasvim drugačijem svijetlu.
Iz već spomenutoga ministarstva smatraju kako je ova reklama izvrsna promocija Rijeke, kao i Primorsko-goranske županije, ali i same Hrvatske u svijetu. Izabrana je od strane Honde Europe iz Londona, a konkurencija je bila itekako oštra. U reklami imamo pogled na dionicu riječke obilaznice, između čvora Sv. Kuzam i Križišća, i na državnu cestu D - 404, a promet navodno nije bio otežan za vrijeme snimanja reklame jer je na projektu radilo 200 ljudi, kao i PU Primorsko-goranske županije.
Popularni interaktivni video obavezno pogledajte ovdje!