Potiho se nešto kuha u radionici H&M-a, a čini se da je riječ o velikom digitalnom projektu i platformi na kojoj će biti dostupna snižena odjeća i to ne samo iz H&M-a.
Informacije koje je prenio Breakit govore o tome da je H&M već potpisao ugovor s preko 60 različitih brendova za veliki digitalan projekt koji se vodi pod kodom ''P12''.
Iako je riječ tek o nagađanjima bez ikakve službene potvrde, Breakit iz pouzdanog izvora potvrđuje informaciju kako se veliki projekt uistinu gradi. Platforma bi trebala nuditi odjeću po posebnim sniženim cijenama i funkcionirati na principu online outleta, a sadržavala bi odjeću raznih brendova.
Ova ideja nije nova za H&M, iako se po prvi put priča o online varijanti. H&M je još 1988 godine stvorio brend Galne Gunnar koji se nudio u oko 20 trgovina. Ideja je bila ponuditi veliku količinu odjeće koju bi onda buyeri kupovali za određene trgovine. Međutim, ovaj koncept nije se uklopio u H&M-ov lanac nabave te je klasificiran kao komercijalno neisplativ za H&M s početkom velikog razvoja brenda ranih 2000-ih godina.
Izgleda kako je H&M odlučio povratiti ideju Glane Gunnara, ali ovaj put u suvremenijoj online varijanti.
Prema informacijama projekt bi trebao zaživjeti početkom ove godine, a priča se i o zauzimanju cijelog kata štokholmskog trgovačkog centra Mall of Scandinavia što svakako govori da nije riječ o malom startup projektu.
Jedino što sa sigurnošću možemo reći je da jedva čekamo vidjeti što nam to H&M sprema.