Danas u Rovinju službeno počinje 7. izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog media festivala koji je ove godine veći nego ikad, a koji će se održavati ovaj vikend. Upravo smo tom prilikom porazgovarali s Tomom Ricovom, direktorom i "tatom" ovog festivala kojeg obožavaju svi - i novinari, i menadžeri i studenti.
Danas nam počinje 7. izadnje najvećeg regionalnog festival tržisnog komuniciranja, Weekend Media Festivala, jeste li zadovoljni s napravljenim do sad? Je li Weekend Media Festival u ovih sedam godina postao ono što ste zamišljali kada ste ga pokretali ili je prerastao očekivanja?
Očekivanja su nam od početka bila velika. Kada imamo na umu da smo krenuli upravo pred recesiju i da ta recesija još uvijek traje, sigurno smo i prerasli očekivanja. Veliki je uspjeh svake godine dovesti u Rovinj preko 4000 ljudi iz cijele regije, pa i šire. Još je veći uspjeh kada oni iz Rovinja odu zadovoljni, pa se sljedeće godine i vrate.
Kažu da uvijek treba težiti da svako novo izdanje nekog događanja bude bolje od prethodnog, pa hoće li ovo biti najbolji Weekend do sada?
Siguran sam da hoće. Program smo dodatno obogatili, imamo više dvorana nego ikada, više predavača, više zemalja iz kojih sudionici dolaze. Trudimo se napredovati u svim segmentima.
Novitet na Festivalu je dvorana Radionica, što će se tamo događati?
Svake godine se trudimo donijeti nešto novo, jer ovo je ipak festival na koji dolaze kreativci, njima ne možete prodavati istu priču svake godine. Radionice su sadržaj koji smo već imali, ali ove smo ga godine odlučili pojačati i dati mu posebnu dvoranu. Jednostavno, želimo da ljudi odu iz Rovinja s nekim znanjima koja mogu odmah primijeniti u praksi.
Mnogi smatraju da je najveća vrijednost WMF-a networking u ležernoj atmosferi jer "svi su gore", a atmosfera je oduvijek nepretenciozna i ekstra ležerna, što vi mislite?
To sigurno jest jedna od najvećih vrijednosti, iako nije jedina. Doista nam je stalo da ne budemo samo još jedna konferencija, nego da budemo, kako ja to volim reći, muvaona u kojoj se ljudi druže i iz koje izviru nove ideje, a moguće i neki novi projekti.
Koji su po vama neki globalni marketinški trendovi? Čemu se okreće tržišno komuniciranje i koji su mediji koji će se u budućnosti najviše razvijati?
Digitalizacija je promijenila sve. Ukusi više nisu ograničeni geografski, istovremeno su i globalni i lokalni. Potrošači rado prihvaćaju promjenu, ali se i brzo zasite, žele neprestano biti izloženi novim ljudima, iskustvima i proizvodima. Taj globalni trend tjera brandove na stalne promjene i nove kanale komunikacije, jer mladi sve manje vjeruju tradiconalnim medijima, više vjeruju društvenim mrežama. Mislim da je budućnost u kombiniranju platformi, jer iako online raste, offline nije blizu izumiranja.
Koja su predavanja ove godine za koja mislite da će se tražiti stolica više? Uvijek se nekako najviše ljudi skupi na "Pogledu preko plota", ali čine se jako zanimljivi paneli Otići ili ostati te Veliko restrukturiranje businessa...
Teško je izdvojiti bilo koji panel, jer je stvarno puno zanimljivih, među kojima su svakako i ovi koje ste spomenuli. Što se predavanja tiče, marketingašima će sigurni biti zanimljivi Scott Morrison i Christophe Morin, a PR-ovcima Dejan Verčič i njegova teza o smrti odnosa s javnošću.
Osim bogatog dnevnog programa, Weekend ima i vrlo bogat noćni program. Što možemo očekivati u tom dijelu?
Kako nam je Slovenija zemlja partner, u subotu imamo slovenski party s dva DJ-a. Sjajan uvod bit će novosadske The Frajle, sve popularnije u Hrvatskoj, a vrhunac legendarni Psihomodo Pop u subotu. Najbolja zabava do ranih jutarnjih sati je zajamčena.