Sinovčić: 7. dan Cannes Film Festivala

U nizu glazbenih zvijezda koji su posjetili Cannes u srijedu je došao red na Kylie Minogue, australsku ljepoticu koja će za par dana proslaviti 44. rođendan. U Cannes je došla kao glumica i to glumica u odličnom filmu francuskog redatelja Leosa Caraxa „Holy Motors“. Cijeli film na leđima nosi sjajan francuski glumac Denis Levante koji glumi Oscara, osobu koja svakog dana na nekoliko sati glumi nekoga, pa je tako malo ubojica bankara, malo brižni otac svoje kćerke, malo zaraslo čudovište koje na snimanju za magazin otima manekenku (koju glumi Eva Mendes). Film počinje u stilu  Davida Lyncha, nastavlja se kao posveta brojnim filmskim klasicima, a završava s metafizičkim pitanjem tko smo mi, jesmo li oni za koje se predstavljamo ili glumimo nekog drugog. Levante tako u filmu glumi čak 11 osoba dok se Kylie Minogue pojavljuje kao njegov ženski pandan u koju je on nekada bio zaljubljen. Ako će žiri imati hrabrosti, ovo je film koji kandidira za nagrade. » pročitaj više

Sinovčić: 5. i 6. dan Cannes Film Festivala

Ne volim konferencije za novinare koje počinju prije 13 sati. Rekao je to Brad Pitt u utorak u Cannesu, bilo je 11.20, ali, htio-ne htio, morao je odraditi tu dužnost s obzirom da je u utorak ujutro novinarima prikazan njegov novi film „Killing Them Softly“ u kojem glumi Jackiea Cogana , mafijinog plaćenika koji mora pronaći pokeraške prevarante. U Cannesu se pojavio s dugom kosom, nasmijan kao i uvijek, a usput je morao odgovarati i na pitanja poput – jel određen datum vjenčanja s Angeline Jolie najavljen za  kolovoz - na što je rekao kako ni on ne zna datum i da je sve trač. A kada govorimo o filmu, koji je stavljen u kontekst ekonomske krize u Americi, Brad Pitt, koji je i producirao film, rekao je kako nije namjerno napravljen za ovu, izbornu godinu, da je bio u Chicagu kada je Barack Obama pobijedio te da je tada vidio velik entuzijazam ljudi. „Ne želim da ovaj film bude dio predizbornih sukobljavanja“, istaknuo je zatim dodajući kako je Amerika zemlja temeljena na ideji pravde, inovacije i mnogo toga drugoga ali da te vrednote moraju biti sačuvane i obranjene, inače će lako iskliznuti. Na tvrdnju novinara kako se sve okreće oko novaca pa i Hollywood  rekao je kako umjetnost i novac idu ruku pod ruku, da je to simbioza te da i umjetnost može biti profitabilna. U filmu ima prilično nasilja na što je kazao kako bi mu bilo teže glumiti rasistu no ubojicu. » pročitaj više

Sinovčić: 4.dan Cannes Film Festivala

The hunt MikkelsenNedjelja je i vrijeme je da se sumira prva trećina festivala odnosno da vidimo imamo li nekih kandidata za nagrade. Ima više razočaranja no oduševljenja. Mateo Garrone, redatelj filma Gommora koji je oduševio prije tri godine, s novim filmom Reality nije oduševio. John Hillcoat, s filmom Lawless i respektabilnom glumačkom ekipom napravio je daleko manje kvalitetan film no što su mnogi očekivali. A onda je u nedjelju prikazan film „Lov“ danskog redatelja Thomasa Vinterberga sa Madsom Mikkelsenom u glavnoj ulozi kojem su novinari pljeskali dugo nakon projekcije. Radi se o priči koja se odvija u malom danskom mjestu gdje mirni  Lucas (glumi ga Mikkelsen, onaj koji je glumio negativca u predposljednjem James Bond filmu) radi u vrtiću, razveden je, započinje vezu s novom djevojkom, i sve izgleda normalno dok kćerka njegovog najboljeg prijatelja, koja pohađa vrtić, ne kaže ravnateljici vrtića kako joj je Lucas pokazao svoje spolovilo. Iako dijete, koje ne odrasta u najzdravijim odnosima jer se roditelji neprestano svađaju, kasnije kaže kako je sve izmislila, iako kasnije i policija potvrdi da nema dokaza da je Lucas išta loše napravio djetetu, cijelo mjesto pokreće harangu protiv njega s tezom – dijete ne laže – a to što je kasnije sve demantirala pripisuju poremećenim psihičkim stanjem uslijed seksualnog iskorištavanja.  Lucas gotovo ne smije izaći iz kuće, u dućanu mu ne dopuštaju kupnju namirnica, sve dok on ne pogubi živce i krene u obračun.    » pročitaj više

Dean Sinovčić iz Cannesa: Što se događalo prvi dan Cannes Film Festivala?

Caness Film FestivalVeć u najavama za ovogodišnji, 65. po redu Cannes Film Festival koji je svečano otvoren u utorak, pisalo se da će biti spektakularan. Uvjet za spektakularnost festivala uvijek je samo jedan, a to je okupljanje, s jedne strane, najvećih filmskih zvijezda, a s druge strane umjetnički nastrojenih redatelja čija imena garantiraju dobre filmove. Tako će ove godine u Cannes doći (ili su već došli) Brad Pitt, Robert Pattison, Bruce Willis, Matthew McCounaghey, Nicole Kidman, Alec Baldwin, Ben Stiller, John Cusack, Kylie Minogue i mnogi drugi, dok će svoje filmove prikazati redatelji poput Michaela Hanekea, Waltera Sallesa, Xaviera Dolana, Christiana Mungiua, Wesa Andersona, Kena Loacha i ostalih redatelja koji predstavljaju creme de la creme art filma. I sve je izgledalo divno i krasno do prošlog petka kada je francuska feministička organizacija La Barbe u listu Le Monde objavila tekst o tome kako je grozno to što u konkurenciji za Zlatnu palmu ove godine nema ni jedne redateljice već će 22 redatelja sa svojim filmovima kandidirati za nagrade. Prošle godine čak četiri redateljice konkurirale su za nagrade sa svojim filmovima (najviše do sada), ove godine nema ni jedne, te im je Thierry Fremaux, jedan od čelnika festivala,  odgovorio kako nikada ne bi odabrao film koji će konkurirati za nagrade samo zato jer ga je režirala žena. » pročitaj više

Sve ću da ti dam samo da budem popularan

prvi susret Deana Sinovcica i Johnnyja Deppa na rucku u Cannesu 2002.Prije dva tjedna Šulić i Hauser, poznatiji kao 2Cellos, fotografirali su se s Johnnyjem Deppom nakon koncerta koji su održali u Las Vegasu kao predgrupa Eltonu Johnu. Depp je nakon koncerta došao u backstage, rekao im, kako oni kažu, da su genijalci, i evo povoda za senzaciju u hrvatskim novinama. Ne pišem to zato jer sam ljubomoran (Deppa sam nekoliko puta intervjuirao, imam par fotografija s njime, vrlo cool tip), niti zato jer ne smatram crossover glazbu bitnom (to je ono kad klasičari sviraju rock ili pop, poput Vanesse Mae ili Maksima Mrvice) već mi je nevjerojatno kako se jedan slučajan susret i pohvala (bila ona kurtoazna ili ne) pretvara u medijsku promociju neslućenih razmjera. Kao da javnost ništa nije naučila od čuvenog susreta između Dolores Lambaše i Monice Bellucci prije tri godine tijekom filmskog festivala u Cannesu. E, to je bio primjer snažne i lažne promocije. » pročitaj više

Gdje je zapeo Goran Višnjić?

Jeli 40. rođendan vrijeme kada se povlači crta? Trebamo li postaviti pitanje gdje smo? Goran Višnjić upravo navršava 40, može li se reći da ima značajnu holivudsku karijeru? Jeli Goran uvijek odbijao najperspektivnije uloge ili jednostavno nije imao sreće? » pročitaj više

Angie ili Monica?

Tisuću puta su me pitali „A kako ti dobiješ sve te intervjue sa svim tim filmskim zvijezdama?“ Tisuću puta sam odgovarao, a da ne bi ponavljao, radi se o godinama iskustva, posjećivanja najvažnijih filmskih festivala, poznavanja agenata, spletovima raznih okolnosti, ali i sreći. Odavno se to pretvorilo u rutinu, što nije ni malo loše, znate već, doći na festival, posjetiti neku od agencija koja organizira intervjue s nekim od zvijezda, tek što kažem „I would like to talk with….“ A oni odgovaraju „Već smo te stavili na listu, u koliko sati bi ti odgovaralo?“ I upravo zbog te rutine u svojim tekstovima ne ističem kako je taj i taj meni, samo meni i nikome osim meni, dao ekskluzivni intervju. Naročito ako to nije istina. » pročitaj više