Robert Sever po prvi puta u ulozi fotografa vlastite kampanje

| Fashion |

Druga kampanja branda SEVER za sezonu jesen/zima 2015-2016 donosi nam pristupačnu i atraktivnu modnu priču te atraktivne vizuale

Nakon velikog uspjeha prve kolekcije treće linije kuće Roberta Severa pod nazivom SEVER, za proljeće-ljeto 2015., na redu je jesensko-zimska varijanta. Radi se o urbanoj i povoljnijoj kolekciji koja je bila rasprodana u čak sedam različitih prodajnih mjesta diljem Hrvatske. Osim u odjeći, posebnost ove nove kolekcije nalazi se i u vizualima koje je snimio sam Robert Sever. Ovaj fotografski debi svestranog dizajnera pruža nam ekskluzivan uvid u njegovu viziju SEVER cure koju ponovno utjelovljuje Iva Marušić – dugogodinšnje zaštitno lice i muza svih brandova kuće Roberta Severa.

Kolekcija za predstojeću sezonu tematski je nastavak na prethodnu te ponovno uočavamo utjecaj različitih uličnih kultura i stilova, kao i muzike i muzičkih smjerova (od popa i hip hopa do punka i grunge-a).

„Velika posebnost ove kampanje leži upravo u vizualima. Bilo mi je bitno da budu privlačni i da poručuju kako dizajnerske stvari mogu biti dostupne svima. Bio sam vrlo uzbuđen prilikom snimanja kampanje jer je to bio veliki zalogaj za mene, ali i velika ostvarena želja. Prikazao sam SEVER kolekciju upravo onaku kakvu ju ja vidim: pročišćenu, vedru, s odjećom u prvom planu“ objasnio je Robert Sever svoj izlet u fotografiju.

Ženska kolekcija prvenstveno je razigrana, mladenačka i vedra. Tradicionalne plise suknje ukrašene su nitnama te upotpunjene oversized sportskim majicama u modernoj kombinaciji crvene i crne. Tu su i smjele suknje od kepera i izbjeljivanog trapera u mini i midi dužini. Na dugačkim i kratkim kardiganima utkan je motiv zvijezica koji se provlači i kroz ostatak kolekcije. Za najzimogroznije su tu tople parke od pamuka s toplim renderima i kapuljačama od umjetnog krzna.

„Nova haljina u ponudi inspirirana je Ivom Marušić koja je i u ovoj kampanji. Zahvaljujući njoj kao našem "kućnom" modelu  došla nam je inspiriracija za haljinu „Iva", koja je dostupna u crnom pamuku, ali i u pamuku boje lososa s grafikom ženskog portreta koji je light motiv još iz prethodne kolekcije“ objasnili su iz Robert Sever branda.

Iz linije SEVER posebno se ističu košulje također izrađene od izbjeljenog pamuka s ručno oslikanim motivima, na koje su aplicirani ručno rezani komadi baršuna stvarajući kolažni artistički prikaz. Kao must have je ručno oslikana "Lamour" t-shirt, koja će se kao takva i nalaziti u prodaji.

Muški dio kolekcije obilježen je sportskim utjecajem koji suvremenom mladom muškarcu omogućuje udobnost i nosivost, a da ga pritom ne liši stila. T-shirt je osvježen novim kombinacijama boja, a printevi su dorađeni i ukrašeni baršunastim aplikacijama. Sportski duksevi od izbjeljivanog pamuka, kao i izbjeljivani jeans za hlače, okosnica su muške kolekcije. Za najhladnije dane tu su SEVER parke u maskirnom uzorku te u izbjeljenom i oslikanom keperu koje su prvenstveno udobne i tople.

Kolekciju SEVER zaokružuju dodaci. Popularna i praktična torba „Seka“ vraća se ove sezone u crnoj, smeđoj i bordo boji, u glatkoj varijanti ili s printom reptila. Mala torbica „Nia“ dolazi u dva modela, od umjetne kože obučena u traper ili ukrašena biserima. SEVER cura svoj zaigrani i mladenački look ove zime zaokružuje rajfom/krunom koja dolazi u novoj kombinaciji materijala i tekstura. U ponudi se također nalazi i unisex crna shopper torba „Seka“ od industrijskog nailona, čvrsta, nepropusna i praktična.  

Osim elaborirane kolekcije zanimljivost je da su opet izabrani gotovo svi neprofi modeli, osim Ive Marušić iz Talia model agencije, koja je zaštitno lice svih linija branda. Fotografiju i art direction, styling i kosu potpisuje Robert Sever uz asistenciju Slobodana Velickog. Asistentica stilista je Jelena Kranjec, a make up potpisuje Ivana Zečić. Uz Ivu, modeli u kampanji su Marija Bagarić, Ivan Filip Knezović i Fran Franjković.