Predstavljamo vam nove kampanje hrvatskih modnih dizajnera

| Fashion |

Predstavljamo vam nove kampanje hrvatskih modnih dizajnera

Naši kreativci nikad nemaju mira, što znači da svako malo imamo priliku kupiti svježe modne komade; Nije li to idealno? Novu odjeću kroz kreativne kampanje predstavili su Anamarija Asanović, Diana Viljevac i Tomislav Bahorić. Saznajte nešto više o njima u nastavku.

ANAMARIJA ASANOVIĆ FW 2014/15

Predstavljamo vam nove kampanje hrvatskih modnih dizajnera
Anamarija Asanović

Uvijek drugačija i uvijek sklona modernom pristupu svog rada i načina njegove prezentacije, dizajnerica Anamarija Asanović za svoju kolekciju predstavljenu na nedavno održanom Schwarzkopf Cro A Porteru snimila je Instagram kampanju @aanamarijaa #instagramKampanja kako i glasi njen službeni profil na Instagramu. I sama veliki ljubitelj društvenih mreža, posebno Instagrama preko kojeg često i komunicira sa svojim prijateljima, klijentima i suradnicima ne čudi ovakav jedinstven način prezentacije jer upravo u današnjem svijetu Instagram i društvene mreže postaju vrlo važna platforma modnih inspiracija i komunikacije. Baš poput pravih Instagram fotografija i ove su fotografirane njenim mobitelom i snimio ih je Anamarijin prijatelj Ante kao što i većinu naših fotografija na društvenim mrežama snimaju naši prijatelji. Da bi priča bila autentičnija dizajnerica je i sama model u svojoj kampanji i na ovako originalan način dočarala modernu modnu priču i svoju viziju približila svim svojim sljedbenicima. U modnim izričaju dizajnerica je dosljedna svojem prepoznatljivom rukopisu, te kolekcijom dominiraju izrazito ženstveni i romantični modeli haljina koje slave ljepotu ženskog tijela i uvijek iznova oduševljavaju svojom elegancijom. Pomalo direktna i hrabra, a opet jednostavna i romantična Anamarija postigla je pravi ženski balans. Bajkovitost koja odiše svim haljinama postignuta je bogatom i raskošnom upotrebom čipke, svile i pliša. Materijali s printovima, aplikacijama i našivenim dodacima čine kolekciju pravom modnom bajkom koju bi svaka žena zasigurno poželjela u svome ormaru.

DIANA VILJEVAC FW 2014/15

Predstavljamo vam nove kampanje hrvatskih modnih dizajnera
Diana Viljevac

Potaknuta uspjehom prošlogodišnje kolekcije Diana Viljevac i ovoga puta krenula je uzlaznom putanjom. No, ovoga puta donosi kolekciju inspiriranu cvijećem i tajanstvenom ženom iz Arlesa u suradnji s francuskom kućom L'occitane. U ulozi zaštitnog lica je Iva Šarić Leko koja je pravi primjer ljepote i ženstvenosti kakav Dijanin dizajn i predstavlja. Haljina je bila i ostala njena vječna inspiracija no ovaj put njene ideje i vizije odvele su je u rajske vrtove cvijeća, mirisa i plesa. Raskošnost i glamur su prisutni u svakom momentu. Upravo inspiraciju za novu kolekciju dizajnerica je pronašla u mističnoj ženi iz Arlesa koja nas svojom pojavom vodi u francusku Provansu, u polje cvijeća i prirodu. Senzualnost, ženstvenost, fatalnost i tajanstvenost same povijesti Francuske probudit će u svakoj ženi glamur i ženstvenost koja je u svojoj punoj formi došla do potpunog izražaja upravo u ovoj kolekciji. U kolekciji se pronalaze samo unikatne ili limitirane haljine gdje svaka ima svoju priču koja je inspirirana nježnim božurom i ružama. Posebnu pažnju kao i uvijek dizajnerica je posvetila konstrukciji koja je detaljno osmišljena, te samoj izradi haljina. Čipka, organdi te ručno obrađivane latice i zlatni listići čipke su ručno aplicirani na haljine. Boje koje se prelijevaju čine haljinu mekom i fluidnom dok je igra aplikacija na haljini ugodna oku te je izričito lagana i nosiva.

SPIRIT BY T.B. FW 2014/15

Predstavljamo vam nove kampanje hrvatskih modnih dizajnera
Spirit by T.B.

Zimska kolekcija u 50 nijansi crne pokazuje koliko je crna boja inspirativna za dizajnere koji njome vladaju. Različite teksture materijala, preko vune do eko kože, ostavljaju dojam ispunjenosti te dinamičnosti. Kolekcija je prikazana na nedavnom Schwarzkopf Cro A Porter-u i rađena je naravno za muškarce, ali s idejom da je i žene bez ikakvih prepravaka mogu nositi te se osjećati cool. Oversized komadi pretpostavljeni su uskim donjim dijelovima; odlično funkcioniraju na muškarcima kao i ženama koje ih naprosto obožavaju. Magična privlačnost naprosto zrači iz nove kampanje Tomislava Bahorića. Neupitno je da je T.B. napravio niz dobrih kolekcija i dao jedan potpuno inovativni predznak na Hrvatskoj modnoj sceni, kao što je i Šime Eškinja fotograf s prepoznatljivim rukopisom.

Međutim ova kampanja nevjerojatan je spoj dviju i više energija koje su se stopile u avangardnu modnu priču ispunjenu prigušenom erotikom. Neponovljiva Ivana Severinac i mladi Antonio Badurina svojim su likovima dodatno osnažili cijelu kampanju. Fotografije koje bi se mogle pojaviti u bilo kojem svjetskom časopisu. O samoj kampanji Šime Eškinja kaže: Igrom svjetla i sjene, odvajanjem i spajanjem teksture pozadine s odjevnim predmetima nastavak je na ideju i princip rada Tomislava Bahorića koji u svom dizajnu spaja i kombinira hrapavost materijala s glatkoćom kroja. Iako je već svima dobro poznato da Tomislav stvara prvenstveno za mušku publiku u ovoj smo kampanji pokazali da avangarda muškog dizajna može biti ženstvena i mekana na ženskoj liniji tijela. Tamni prikaz fotografije odaje osjećaj jesen-zima u kojem razdoblju kolekcija i djeluje. Energija i cijeli projekt prošao je uz mnogo zabave i smijeha uz savršenu povezanost cijelog tima. Bio je užitak snimati sa svim sudionicima projekta jer ipak to je timski rad kaže Sime Eškinja koji je i sam poklonik SPIRIT-A te ga rado nosi.