Žensku i mušku kolekciju proljeće/ljeto 2018. H&M Studio ponovno će predstaviti na Pariškom tjednu mode, ovaj put u Musée des Arts Décoratifs na rue de Rivoli. Kao i prošle godine, H&M nastavlja sa konceptom prodaje i kupovine "See now, Buy now". Kolekcija prikazana na modnoj pisti, koja uključuje odjeću, obuću i modne dodatke, bit će dostupna za online kupnju od 28. veljače neposredno nakon revije te u odabranim trgovinama širom svijeta od 1. ožujka. U Hrvatskoj će se moći naći u Centru Cvjetni, Trg Petra Preradovića 6.
Ključna inspiracija za H&M Studio S/S 2018. ove sezone vrti se oko japanskog minimalističkog dizajna i tihe profinjenosti, stoga ne čudi kako će H&M biti sponzor velike izložbe o Japanu koja će se održati upravo u Musée des Arts Décoratifs. Izložba će se otvoriti nešto kasnije tijekom godine i na taj način proslaviti 150 godina kulturne razmjene između Francuske i Japana, te istražiti utjecaj Japana u zapadnoj kulturi.
"Musée des Arts Décoratifs je prekrasan, kultni prostor i odlična je prilika što možemo H&M Studio kolekciju predstaviti na mjestu koje će kasnije ugostiti veliku umjetničku izložbu Japana, a koji je uvelike utjecao i na našu kolekciju S/S 2018. Također smo vrlo sretni što smo sponzorirali izložbu koja će bez sumnje prodrijeti u osjetljivost dizajna i ljepote Japana ", kaže Pernilla Wohlfahrt, voditeljica H&M projekata.
Uoči predstavljanja u Parizu, dostupan je lookbook za S/S 2018. sa super-modelima; Saskia de Brauwom i Clement Chabernaudom te zvijezdom u usponu Shanelle Nyasiaseom. Obje, i ženska i muška kolekcija, imaju čiste siluete koje odišu opuštenošću s laganim utjecajem radne odjeće. Ženska kolekcija je usredotočena na ispis od glave do pete, svijetle boje u obliku haljina pune duljine, jednostavnih tunika koje se nose preko hlača, te na utilitaristički kroj i pleteninu. U međuvremenu, muška kolekcija naglašava klasične komade kao što su strukirana jakna, košulja i pulover sa zaigranim siluetama boja i luksuznim dodacima.