Kraljević i prosjak na način mladih Twinsa

| Fashion |

Twins kampanja

Početci modne marke Twins sežu s Modnog ormara gdje je Damir Begović pobjedio, a zatim se s partnerom i prijateljem Domagojom Štimcem pod markom Twins predstavio i na Cro-a-porteru gdje su predstavili uspješnu prvu kolekciju nazvanu Afrika koja im je donijela i nagradu Elle Style Awards u kategoriji najboljih mladih dizajnera 2013. godine.

Twins kampanja
Twins kampanja

Sada nam predstavljaju veličanstvenu popratnu kampanju svoje druge kolekcije za jesen/zimu prikazanu na Cro-a-Porter-u. Iako malo kasne s kampanjom za sezonu za koju već traju rasprodaje, mladom dvojcu ne treba zamjeriti jer na tek trećoj godini fakulteta postižu značajne uspjehe, a njihov kaput nosila je nedavno i Severina što je san svakog mladog dizajnera.

Twins kampanja
Twins kampanja

Kolekcija je inspirirana pričom o kraljeviću i prosjaku koja je ispričana kroz odabir materijala gdje se alternativni materijali kojima su Twinsi skloni u svom radu kao što su to jutene vreće, tepisi i gobleni, suprotstavljaju onim finijima, poput svile. Ovom raskošnom kolekcijom prikazaju Twins ženu čiji je stil eklektičan, odvažan, ali i profinjen. Ona je samouvjerena, ne boji se riskirati, a iz kuće nikada ne izlazi bez visokih potpetica.

Twins kampanja
Twins kampanja

Raskoši uvelike pridonosi i lokacija na kojoj je kampanja snimljena, a radi se o predivnom interijeru zagrebačkog Muzeja za umjetnost i obrt, kao i odabir čak pet predivnih modela agencije Talia model, a radi se o Željki Bartolić, Valentini Kuzmić, Diani Radan, Katarini Mamić i Dori Hrvoj. Twinsi su ovime ponovo potvrdili svoje geslo «more is more» i dokazali kako se vrlo vješto snalaze u moru uzoraka i različitih materijala. S obzirom na stil kampanje i vjerske uzorke i elemente čini se kako Twins planiraju ići putem talijanskog modnog dvojca Dolce & Gabbana.

Twins kampanja
Twins kampanja

Fotografiju potpisuje mladi i talentirani Jakov Baričić, dok se za make – up pobrinula Ivana Mlikota.