Foxes se poigrala osobnim stilom u novoj H&M kampanji

| Fashion |

Foxes za H&M Divided

Britanska kantautorica i dobitnica nagrade Grammy, Foxes, zaštitno je lice nove Divided kampanje H&M-a za jesen 2015. godine.

Kampanja je snimljena u Los Angelesu, a Foxes nosi cool kombinacije neophodnih artikala nove sezone: bomber jakne, sveučilišne majice, slogan majice, mini suknje i bootcut traperice. Kolekcija će biti dostupna od sredine srpnja u odabranim H&M prodavaonicama diljem svijeta, kao i online.

"Bilo je jako zabavno na snimanju H&M-ove kampanje. Odjeća ima tone karaktera, što znači da se stvarno može poigrati izgledom i najbolja je stvar u tome što sam to sve ja", kaže Foxes.

Foxes za H&M Divided
Foxes za H&M Divided


To je razigrana mješavina koja omogućuje eksperimentiranje osobnim stilom, kao što je obični čipkasti top boje senfa, dugi, crni mekani pleteni kardigan bez rukava ili kratke hlače etno printa. Modni dodaci bitni su za izgled, osobito šeširi širokog oboda i platforma čizme sa širokom i visokom petom.

"Foxes ima savršen stil za ovu kampanju - njezin ležeran izgled je tako inspirativan. Radi se o kombinaciji zabavnih artikala koji se mogu nositi zajedno na toliko različitih načina" kaže Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova Voditeljica dizajna.

H&M Divided
H&M Divided