CLO, novi brend nakita za moderne dame

| Fashion |

Nedavno je u srcu Zagreba predstavljen novi brend na hrvatskom tržištu CLO (Classy Ladies Only), koji će oduševiti ljubitelje originalnog, unikatnog i kvalitetnog nakita. Riječ je o prvoj kolekciji ogrlica i narukvica koje su osmislile, ali i izradile talentirane Aleksandra Rittig i Tena Vodopija. Svaka CLO ogrlica i narukvica je ručni rad.

CLO (Classy Ladies Only)

U izradi svakog komada nakita ove mlade Zagrepčanke koriste 150 niti najfinijeg konca, metalne djelove od inoxa te ručno ušivaju brušene kristale i prekrasne ohridske bisere, uz koje dolazi i odgovarajući certifikat.

CLO (Classy Ladies Only)

Glavna nit vodilja njihovog brenda je bila spojiti nespojivo, bisere približiti uličnoj modi, urbanoj, snažnoj ženi istančanog stila. Na pitanje tko je ta "Classy Lady" kojoj se djevojke obraćaju, odgovaraju kako je to svaka žena koja se tako osjeća, bez obzira na stil i dob. "Ona je urbana, ozbiljna, ambiciozna žena koja ne bježi od svoje zaigrane strane. U svojoj kampanji smo vizualno pokušale opisati našu "classy lady", tako što je svaki model  prikazan u drugačijem svjetlu, jedan uz večernju toaletu, a drugi uz traperice i grafite."

CLO (Classy Ladies Only)

Da se svojim naumom ne šale, dokazuje ozbiljna kampanja prve kolekcije nakita, u čijem je setu odličnih fotografija pozirala novinarka i manekenka Dora Juras, a modna fotografkinja Andrina Perić za potrebe snimanja doputovala je čak iz Varšave.

CLO (Classy Ladies Only)

Kad bacite oko na CLO modele linije COLOR RHAPSODY, bit će vam jasno zašto je djevojke od samog starta podržala i poznata voditeljica i blogerica Petra Nižetić, koja je ujedno bila i jedna od njihovih modnih inspiracija. No, iako među njihovim klijenticama već sada stoji nekoliko poznatih lica domaće i javne scene, poanta je da ljudi prepoznaju i zavole CLO, baš kako vole i osnivačice brenda: "Bez umjetnih aditiva."

Petra Nižetić i CLO (Classy Ladies Only) nakit

Nakit za sada možete kupiti u "Iggy" concept storeu u Zagrebu ili putem Facebooka, a prvu kampanju pogledajte u galeriji.