Dva velika dizajnera, i dva vrlo različita koncepta s istim pristupom - pričanje priče. Naime, četvrti dan tjedna visoke mode u Parizu mogli smo gledati revije Viktora & Rolfa, Maison Margiele, Elie Saaba, Jeana Paula Gaultiera, Fendija i Alexisa Mabillea. Iako su Viktor & Rolf imali fantastičnu avangardnu, performativnu kolekciju, Margiela ponovno osvaja time koliko je drugačiji, a Mabille je predstavio naprosto prekrasnu kolekciju, odlučili smo se pozabaviti kolekcijama Eliea Saaba i Jeana Paula Gaultiera.
Rekli bismo da je radi performativna aspekta najzanimljivija bila revija Viktora & Rolfa koji su svojevrsno dovršavali modele na samoj pisti, no Elie Saab je definitivno bio najviše praćen po društvenim mrežama. Biramo li pak najbolji ambijent, pobjedu ponovno odnosi dvojac Viktor & Rolf, koji su zidove ukrasili dekonstruiranim slikama, koje su se pojavljivale i na samim modelima.
Pričamo li o Elieju Saabu, uvijek ćemo u glavi lako složiti prepoznatljivu priču: Nizovi perlica, šljokica, svila, til, u sekcijama boja... No kako je zadnja njegova kolekcija bila apsolutni twist u dizajnu, i prvo veliko korištenje printa u couture kolekcijama, očekivali smo nastavak u tom svježem smjeru. Nažalost, iako radi vrlo romantična razloga, priča je nastavila u dobro poznatom smjeru. Kolekcija je inspirirana zlatnom vjenčanicom koju je dizajnirao za vlastito vjenčanje, za svoju suprugu, ali i njegovim radom iz 90-ih. Pistom su se šetale haljine u nijansama zlatne i dragog kamenja tamnijeg kolorita, dok je tik pred kraj pokazao nešto printa koji je, ponovnom izgledao vrlo dobro. Kolekcija je ponovno imala i jednu čedniju notu, i malu raznolikost među modelima, pa niste u krivu ako vam se učinilo da ste vidjeli nekoliko istih haljina ili modela od prethodnih sezona - nijanse su zaista minimalne. Ovakvoj magičnoj eleganciji se zaista teško odolijeva, no monotonost je u ovom slučaju neporeciva.
S druge strane, Jean Paul Gaultier je otišao jedan korak dalje u svom couture dizajnu, čime se zapravo vratio u prošlost kada su njegove revije znale biti značajno teatralnije nego danas. Početak je zato krenuo legendarno, i to doslovno uz pomoć njegovih "Breton" prugi koje je kasnije spojio s dekonstruiranim suknjama i outwearom. Provlačio se motiv kruga, šiljastih ramena, pufastih dodataka i prozirnosti, no ništa, barem samo s fotografija, nužno ne asocira s inspiracijom obale Velike Britanije. Bilo kako bilo, njegov vrckasti dizajn nas uvijek zabavi!