Tjedan visoke mode u Parizu se zahuktava, pa smo treći dan mogli gledati legende poput Armani Privéa, Bouchre Jarrar i Chanela, i couture "početnika", Alexandera Vauthiera. Situacija je bila još raznovrsnija nego prijašnja dana, s obzirom na to da Vauthier uvijek igra na kartu bezobrazna seksepila, a da je Jarrar za pojam današnjeg couturea poprilično suzdržana. Ipak, isplati se pogledati baš sve kolekcije dana.
Najbolju scenografiju ponovno je imao Chanel. Nepresušno vrelo ideja, Karl Lagerfeld, pretvorio je Chanel pistu u funkcionalan casino u kojem su zaigrale i Lara Stone, G Dragon, Rita Ora, te Julianne Moore. Zanimljiv koncept bio je, kao i svake godine, vrlo popraćen na društvenim mrežama.
Počnimo zato upravo Chanelom. Vidno inspiriran flapper djevojkom 20-ih, ali u jednom military miksu, Lagerfeld je prezentirao (još jednom) svoj miks suvremenosti i klasike. Kolekcija je ponovno sadržavala proštepane elemente, kao i tvidasta odijela, osim što to ovoga puta nije bila vuna niti konac; Naime, pomoću 3D stroja u Belgiji stvorio je svojevrsne zapletene mrežaste materijale, koristio ih umjesto tvida i inih materijala i kasnije ih ručno dovršavao, pa možemo reći da couture izrada ostaje netaknuta, iako u modernom twistu. Nadalje, provlačio se popularni boxy kroj s epoletama koji je dao svojevrsnu karikaturnu notu neobično sređenim modelima, no bio je zanimljiva opreka lepršavim ili krutim no vrlo ženstvenim komadima i kombinacijama. Komad koji je iskakao, no naprosto nas je oduševio je dekonstruirana jakna od 3D cvijeća koja se nosi uz dugu crnu suknju. Moramo li uopće komentirati genijalnu military mladenku na kraju? Kod Lagerfelda teatralnosti ne nedostaje, čak i ako nije očita kao navedeni modeli.
S druge strane, ako niste fan Armanija, sada će vam se zasigurno svidjeti. Armani već godinama stvara pod svojim specifičnim potpisom za kojega možemo reći da je zaista jasno prepoznatljiv; Često vidimo haljine tzv. carskog struka, odijela, blazere s remenom, šire hlače visoka struka, i naprosto odišu onom elegancijom koja se nosila u 80-ima, no istovremeno su neopisivo IT ili pak futurističke. Može li uopće takav oksimoron postojati, a kamoli funkcionirati? Upravo je ova kolekcija dokaz da mogu; Miks retra i futurizma možda nije vidljiv s ovim stylingom no raščlanimo li styling na faktore dobivamo vrlo interesantnu odjeću drugačije, pomalo avangardne estetike, najčešće radi materijala i tekstura. U pravom planu su jarke boje (plava, ljubičasta, tirkizna i ružičasta), srebrna i crna te šljokice i resice, koje međusobnom igru stvaraju nevjerojatno dobru dinamiku. Na kraju, možemo samo zaključiti kako je takav izričaj, takav neporeciv talent i umijeće jednostavno nemoguće ne zavoljeti.