Najboljih 13 namirnica za ravniji trbuh

Svi koji su se ikad upustili u takav pothvat, znaju da je skidanje masnih naslaga upravo na području trbuha najteža misija. Ne kaže se bez razloga da se trbušnjaci oblikuju u kuhinji, zato smo izdvojili 13 jednostavnih namirnica koje će vam svojim prirodnim svojstvima olakšati bitku s topljenjem sala na trbuhu.

ZELENI ČAJ

Antioksidansi iz samo jedne šalice mogu spriječiti nastanak sala, ali ni to nije sve - ako ga pijete redovito, ubrzat ćete rad metabolizam i potaknuti gubitak kilograma. 

LIMUN

Jedna čajna žlica limunskog soka u čaši vode (posebice toploj!) savršen je način kako započeti jutro. Vaša probava i metabolizam bit će vam zahvalni, a rezultat će biti ravan trbuh.
Voda s limunom

BANANE

Kalij čini čuda! Banane su najbolji način kako se brzo riješiti nadutosti i viška sala na trbuhu. Riješit će vas viška vode i otkriti vitkiju figuru. Odmah trk po bananu!

KRUMPIR

Da, krumpir je još jedna namirnica bogata kalijem i odlična je za vaše tijelo...dokle god je ne uronite u duboko ulje i kečap! Ako ga konzumirate umjereno, ubrzat će probavu i smiriti sve upale u tijelu te vas riješiti nadutosti.

MASLINOVO ULJE

Ova protu-upalna namirnica izravnat će vaš trbuh i zaštititi vas od kolesterola. Ali pripazite: efektivnija je ako ju koristite kao umak za salatu i povrće nego pri kuhanju.
 
 

KRASTAVCI

Ovo povrće puno vode prirodan je diuretik, što znači da je idealan za rješavanje viška vode iz organizma, a posebice s područja trbuha. 

KVINOJA

Ultimativna zamjena za bijelo brašno, ova gluten-free namirnica puna vlakna najbolje je što se može dogoditi vašoj probavi. 

TAMNA ČOKOLADA 

Dobre vijesti: kada se konzumira u umjerenim količinama, crna čokolada je prirodan borac protiv apetita, stimulira metabolizam i reducira stres. 

BOROVNICE

Brojna istraživanja povezala su ove male moćne antioksidante s velikom redukcijom sala na trbuhu!
Borovnice kao snack
Borovnice kao snack

ŠPAROGE

Ista priča kao i s krastavcima - ovo povrće je prirodan diuretik koji pomaže želucu da se riješi viška vode. Čitaj: ravniji trbuh u svega nekoliko sati!

LOSOS

Nema toga što već nije rečeno o omega-3 masnim kiselinama. Ova masna kiselina koja se nalazi u ribi razlog je zašto će vam trbuh biti ravniji, metabolizam brži, a traperice velike. 

ŠPINAT

Zdrava prehrana vrti se oko zelenog lisnatog povrća, ali špinat je posebno dragocjen zbog brojnih antioksidansa - poput vitamina A, C, E i K, koji se svi redom bore protiv masnoća na trbuhu.

AVOKADO

Zdrave masnoće ovog voća pomažu u reduciranju upala te smiruju rast razine šećera u krvi zbog čega tijelo najčešće "čuva" kalorije na struku. Yaaaas!

Slični članci: