Jägermeister lansira limitirano izdanje kultne boce u novim bojama brenda

| Wine and dine |

Jägermeister, omiljeni biljni liker na svijetu, izbacio je limitirano izdanje svoje kultne boce. Design Edition donosi boce u bojama brenda, zelenoj i narančastoj. Ovo je najveće limitirano izdanje Jägermeistera do sada, s više od 2,5 milijuna boca diljem svijeta.

Design Edition dolazi i u Hrvatsku pa će zelene boce od studenog biti dostupne u hipermarketima najvećih prodajnih lanaca po redovnoj cijeni, a narančaste tijekom listopada stižu u barove i noćne klubove. Ikonične limited edition boce mogu se nabaviti i u trgovini Kofer u Mesničkoj 6 u Zagrebu, ili naručiti putem webshopa. Ovisno o paketu, uz bocu dolazi i konzola za tetris, termo boca, drvene puzzle, keramička šalica, orašasti plodovi i ostalo.

Jägermeister Design Edition

Nove boje brenda

Jägermeister je redefinirao, standardizirao i registrirao svoje prepoznatljive boje brenda i stvorio dvije nove boje koje savršeno podcrtavaju vizualni identitet kultnog biljnog likera - zelenu boju Herbal Green i narančastu Culture Orange.

Jägermeister Design Edition

Nove Jägermeisterove boje predstavljaju dvije strane ovog premium likera. Svijetla i intenzivna narančasta boja Culture Orange simbolizira strast prema najboljim noćima i urbanu stranu Jägermeistera, dok duboka zelena boja Herbal Green predstavlja poštovanje prema prirodi, biranim biljnim sastojcima i umijeću izrade ovog vrhunskog likera.

Jägermeister Design Edition

Jägermeister je brend koji slavi noćni život, podržava umjetnike i kreativce, a prirodna receptura ovog likera se nije mijenjala od samog nastanka i sastoji se od 56 biljaka, korijenja i trava. Ovaj dualitet je s dvjema bojama dobio i vizualni pečat. Culture Orange označava radost življenja, inspiraciju, druženje i uzbuđenje, dok je Herbal Green naše naslijeđe, ljubav prema prirodi i vještina pretvaranja biljnih sastojaka u premium liker. Jako smo zadovoljni bojama brenda, a limitirano izdanje kultne boce je izvrstan način da to proslavimo sa svima", istaknula je Nadine Kramarić, Marketing Manager Core brands za Hrvatsku.