Louis Vuitton dokazao je svoje znanje vrhunskog luksuza

| Interior |

Čini se da na sajmu u Miamiju živi jednak broj dizajnera odjeće koliko i umjetnika,  glazbenika i modnih urednika te likovnih kritičara i kolekcionara.

Miami je križanje svijeta glazbe, mode, umjetnosti, luksuza i hedonizma.

Na ovogodišnjem Design Miami sajmu Louis Vuitton je pojačao svoju prisutnost u svijetu luksuza, ali ovaj put to nije učinio u modnom smislu, već u svijetu dizajna interijera.

U Miamiju je ove godine prikazan prvi satelitski izlog namještaja Louis Vuitton, Objets Nomades.

Instagram/@jj.acuna

Oni koji odluče uložiti u Louis Vuitton namještaj svjedoci su činjenice da Louis Vuitton namještaj nije blještav, nije ukrašena monogramima ili oblikovan od egzotičnih koža, ali ima tihu, podcijenjenu eleganciju.

Njihovi kupci traže komade čije stvaranje nije samo brzo izbacivanje od ideje do ateljea, već nude ulazak u svijet u kojem kupci mogu upoznati dizajnere i iz prve ruke naučiti priče koje su inspirirale određen komad namještaja.

Iz tvrtke su izjavili da oni ne žele samo svoj proizvod plasirati na tržište i odmah prodati, već svojim kupcima žele dočarati viziju, autentičnost i izvornost.

Instagram/@louisvuitton

Uzmimo za primjer novi sustav polica iz kolekcije, koji je dizajnirao Andrew Kudless. Kupci ne žele jednostavno znati da ta polica pripada limited edition  izdanju ili da je posebno vrijedna. Žele znati Andrewa, čovjeka koji je nacrtao tu policu, zašto ju je nacrtao, što ga je nadahnulo i na koji se način ona uklapa u Louis Vuitton svijet.

Ovaj ekskluzivni podskup kupaca nudi zanimljiv odraz tržišta luksuza kao cjeline, prostora koji se tijekom proteklog desetljeća i pod težinom digitalnog doba radikalno promijenio.

Nova generacija potrošača više je sklona marketinškim trikovima, sve se više bombardira informacijama i hiper-svjesna je uloge mode u globalnom kontekstu.

Instagram/@jj.acuna

Ova generacija želi odjeću po mjeri, ekskluzivne boje u boji i rijetke primjerke svega što kupuju, ali žele znati i priču iza onoga na što troše svoj novac.

U doba informacija, gdje se sve čini dostupnim, a nijedno izdanje nikada nije dovoljno ograničeno, čvrsto uspostavljen odnos između kupca i luksuznog branda od najveće je važnosti, bilo da kupujete policu ili torbu.

U tom smislu, Louis Vuitton Objets Nomades možda nije pružila konvencionalni uvid u modnu sferu, ali sudeći po entuzijazmu njegovih kupaca Objets Nomades definitivno nudi luksuz i posebnost koja se traži.

Instagram/@jj.acuna