Preslatka mobilna cvjećarnica u sklopu Fendijevog pop-up dućana

| Design |

Za novi Fendijev pop-up dućan u četvrti Ginza u Tokiju, japanski umjetnik Azuma Makoto pretvorio je Piaggio APE skuter u preslatku mobilnu cvjećarnicu. Posjetitelji pop-up dućana tako mogu kupiti cvijeće i pupoljke u "Flowerlandu", vintage skuteru koji je prekriven bujnim zelenilom i egzotičnim biljnim vrstama. U skladu s motivima i temama koje definiraju sezonu proljeće/ljeto ovog luksuznog branda, Makoto je postavio ovu šarenu, komercijalnu instalaciju na sam ulaz u prodavaonicu.

Fendi cvjećarnica

Bočna strana vozila otkriva niz složenih polica i ladica koje služe kao prikaz i izložben prostor za male cvjetne objekte koji su na prodaju. Stavke uključuju minijaturne staklene posude ispunjene šarenim orhidejama omotane Fendi krznenim PomPomsima, limited edition vrećice i velike bukete. Na vrh skutera dodana je terasa i balkon, otkuda prodavač može pohraniti stvari i lakše pristupiti dodatnim potrepštinama. Korištenjem talijanskog skutera kao dijelom instalacije, Makoto odaje počast Fendijevim rimskim korijenima te tako provodi nasljeđe brenda unutar prodajnog prostora u Tokiju.

Fendi cvjećarnica