Kako bi izgledala "gold" izdanja brendova kada bi doista bili od zlata?

| Design |

Prva asocijacija koju ljudi imaju kada je u pitanju zlatna boja i određeni brend jest da je riječ o luksuznom proizvodu sa senzualnim senzibilitetom. Od sladoleda do marki cigareta, mnoge su si tvrtke prisvojile zlatne atribute i svojim proizvodima dodale „gold“ dodatak. Slovenski dizajner Črtomir Just sve je „gold“ proizvode doslovno učinio zlatnima, odnosno osmislio kako bi izgledali da su doista izrađeni od zlata.

Pomoću programa 3DS Max, Zbrush i V-ray stvorio je realne interpretacije „Magnum Golda", „Marlboro Golda“, „Haribo Goldbära“, „Jacobs Golda“ i „Kodak Golda“. Pozlaćen dim kovitla se od kraja cigarete, sladoled kaplje u obliku tekućeg zlata, a duge trake metalnih folija filma Kodak sjaje u punom sjaju – svaki od ovih proizvoda otkriva osobnost definiran ekstravagancijom i energijom.