Ne nudimo vam ni strica ni ujaka, ni starijeg gospodina, a ni kapetana broda, već novi brand za muškarce, koji će voljeti i žene. Barba je talijanska riječi i označava bradu, a bradu isto tako zovu i Španjolci i Portugalci. Kod nas i Dalmatinci. No nije važno kako je sve zovemo, važno je da je nosite.
Brada ne čini filozofa, ali dobro izgleda. Ako prelistate stare foto-albume svojih očeva ili djedova sigurno ćete naići na barem jednu fotografiju iz njihove mladosti na kojoj su oni i ondašnji mladi muškarci nosili bradu. Muškarcima brada predstavlja inicijaciju od golobradog fićfirića do zrelog i samosvjesnog gospodina, a indirektno je i znak mudrosti. Brada je zato opet u modi.
I nije brada više samo estetika jedne prošle generacije nego i pitanje novog značenja vlastitog ja. Pitanje je to muškarca novog kova - politički profiliranog, socijalno osviještenog i društveno angažiranog, zrelog bića. U nakani da se ne zanemare žene, ljubiteljice muške brade ili muškarci koje priroda nije obdarila facijalnim dlačicama, novi Barba bedževi će ih barba-trikovima pretvoriti u bradonje.
A bradonje će noseći bedž Barba potvrditi još jednom riječi pisca Janka Polića Kamova koji u svojoj noveli Brada, nakon svih životnih putešestvija, kaže: brada je bit mog života.