Koje to navike imamo kada su u pitanju ljetna putovanja?

| Travel |

Gdje će Hrvati putovati ovo ljeto?

Najnovije MasterIndex istraživanje kompanije MasterCard, provedeno u svibnju 2015. donosi nove informacije o putnim planovima korisnika platnih kartica u Hrvatskoj za vrijeme ljetovanja te o navikama korištenja kartica tijekom putovanja.

Broj Hrvata koji planiraju provesti svoj ljetni odmor u Hrvatskoj narastao je u odnosu na svibanj 2014. s 51% na 56%, a većina će provesti svoj odmor u vlastitom smještaju ili kod prijatelja (52%) dok će 40% ispitanika platiti privatni smještaj.

Hrvati dvaput češće putuju iz razonode nego zbog posla, a najčešće putuju unutar Hrvatske. Dvije trećine svih putovanja su putovanja unutar Hrvatske (putovanja iz razonode i poslovna putovanja). Putovanja izvan Eurozone nisu česta (14%), pogotovo ne u svjetski poznate destinacije. Korisnici kreditnih i charge kartica u prosjeku putuju više od drugih.

Gotovina je omiljeni način plaćanja većine troškova tijekom inozemnih putovanja, dok se za plaćanje letova najviše koriste kartice (31%). Istraživanje je također pokazalo kako čak 43% ispitanika ne prati točan iznos svoje potrošnje, dok je s druge strane 21% ispitanika spremno potrošiti do 3.000 kuna, 9% je spremno potrošiti između 3.001 i 5.000 kuna, a kod 8% ispitanika taj iznos prelazi 5.000 kuna.

Sviđa nam se činjenica da Hrvati sve češće ostaju u Hrvatskoj na ljetovanju i da češto ne razmišljamo koliko ćemo novaca potrošiti. Stoga vas pitamo - koje je vaša omiljena ljetna hrvatska destinacija? Naša je...

Dubrovnik, Hrvatska
Dubrovnik, Hrvatska

O istraživanju MasterIndex

Kompanija MasterCard redovito provodi MasterIndex istraživanje o stavovima i ponašanju potrošača u različitim zemljama. MasterIndex istraživanje je kvantitativno istraživanje provedeno u svibnju 2015. godine na 1006 korisnika bankarskih usluga u dobi od 18 do 55 godina. Ovo istraživanje je prvi put u Hrvatskoj provedeno u rujnu 2009. godine u suradnji s agencijom GfK za istraživanje tržišta. Cilj istraživanja je analizirati navike u korištenju kartica u različitim situacijama i stavove prema karticama u Hrvatskoj.