Tjedni pregled društvenih događanja

| Lifestyle |

Ovih dana navršava se petneast godina od kada je osnovana Optika Anda, koja danas predstavlja jedan od vodećih optičkih lanaca u Hrvatskoj. Uz tri ordinacije, Optika Anda u svom poslovnom sustavu ima devet prodajnih mjesta, od kojih je posljednje otvoreno u splitskom City Centru One. Povodom svog rođendana Optika Anda svim kupcima daruje posebne popuste u razdoblju do 21. svibnja. 

Optika Anda u svom asortimanu nudi brojne poznate brendove kao što su Ray-Ban, Prada i Dolce&Gabbana, čije modele rado nose poznate osobe iz javnog života kao što su Andreja Šušnjara, Joško Čagalj Jole i Giuliano Đanić, Ivo Perkušić i Ana Gruica, modna dizajnerica Anamarija Asanović i mnogi drugi.

U srijedu 21. svibnja 2014. godine, Zagreb će postati bogatiji za još jedno mjesto gdje će svoju oazu mira potražiti svi poklonici poezije i štovatelji istinskih kulturnih vrijednosti. Naime od 19:00 sati u Kordunskoj 1 u prostoru ExKinoteke, otvorit će se Julius Meinl Poetry Cafe kao dio Julius Meinl Poetry projekta u kojem su pokazali važnost i vrijednost poezije u životu običnih ljudi, ali i važnost poezije za sve one koji u ispijanju jutarnje kave traže bijeg od ustaljene svakodnevice.

Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862. predstavio je 3. ožujka 2014. godine Poetry projekt, zanimljivu i edukativnu kampanju u kojoj nas je želio potaknuti na otkrivanje i prepoznavanje poezije u svakom trenutku kada se susretnemo s njom. Nastavak kampanje uslijedio je na Međunarodni dan poezije 21. ožujka 2014., kada je Julius Meinl odlučio nagraditi sve ljubitelje kave i sve one kojima je ovaj mirisni napitak svakodnevni životni ritual. Stoga je 21. ožujka u 259 lokala diljem Hrvatske u kojima se točila Julius Meinl kava, valuta plaćanja bila poezija. Na taj dan preko 22.000 ljudi platilo je Julius Meinl kavu stihom.

U popodnevnim satima sastale dvije kulinarske zvijezde kako bi pripremile pravi zagrebački nedjeljni ručak – Argentinka Narda Lepes te naša poznata Zagrepčanka Suzy Josipović Redžepagić. Narda Lepes, najslavnija argentinska kuharica i televizijska ekipa Fox Lifea, izvorna su zagrebačka jela odlučili kušati i snimiti u nastajanju baš u domu naše Suzy koja je svojim kulinarskim umijećem savršeno predstavila hrvatsku i zagrebačku gastronomiju na koju nisu mogli ostati imuni ni gosti iz Argentine. Kokošja juha s domaćim rezancima, pečena piletetina i mladi krumpir s mediteranskim travama, štrudl s jabukama i bademima, zatim štrudl sa sirom i grožđicama te štrudl sa sirom i jagodama, Nardu su gotovo ostavili bez teksta.

Ova izuzetno simpatična 41-godišnja Argentinka, inače dobitnica niza svjetskih kulinarskih i televizijski nagrada poput „Gourmand Word Cookbook Awarda“ i „Martin Fierro“ nagrade, već četvrtu godinu snima kulinarske emisije diljem svijeta za kanal Fox Life u kojoj predstavlja kulinarske, ali i kulturne tradicije određene regije. Tako je na red došla Hrvatska i Zagreb u kojem je Suzy, kao pravi domaćin, predstavila sve najbolje što Zagreb pruža. Kulinarska emisija će se prvenstveno emitirati u Latinskoj Americi, zatim u SAD-u te kasnije i u Europi što zajedno čini čak 19 zemalja!

Prošlog ponedjeljka je započeo tradicionalni festival pod nazivom Večeri Petrice Kerempuha, koji se već sedmu godinu zaredom odvija na terasi lokala Potepuh na Trgu Petrice Kerempuha. Festival u organizaciji Društva prijatelja Slunja i Rastoka održava se pod pokroviteljstvom Grada Zagreba, te TZ Grada Zagreba. 

Program je ove godine simbolično otvorio naš najslavniji trubadur, Ibrica Jusić sa svojim gostom, Kemalom Montenom. Oba izvođača otpjevali su svoje poznate skladbe pred prepunim trgom, najavljujući tako najraskošniji festival do sada.

Bogati program sa znamenitim izvođačima Program festivala se nastavlja svakog tjedna tijekom čitavog svibnja, pa će i tako ovog  ponedjeljka, 16. 05. na Trgu Petrice Kerempuha nastupiti KUD Ivan Goran Kovačić.

Briga prema prirodi jedno je od najvažnijih poslovnih načela Oriflame kozmetike, a ocrtava se u socijalnoj politici i politici prema zaštiti okoliša. U skladu s time i proizvodi Oriflame kozmetike nadahnuti su prirodom. U stvaranju novih linija koristi se snaga prirode i sve najbolje što ona pruža. Na tim načelima razvija se i unaprijeđuje Love Nature linija. Dodir prirode utkan je u svaki Love Nature proizvod.

Zagreb je danas plesao u ritmu DanceStara. Šesto izdanje najvećeg međunarodnog spektakla DanceStar Festival na opće iznenađenje predstavljeno je u središtu Zagreba performansom Ritam zone i Transformer plesača. Plesu su se pridružili i glazbenica Zdenka Kovačiček te koreograf Igor Barberić. Na najbolji mogući način najavljen je svjetski plesni spektakl koji nas očekuje od 28. svibnja do 01. lipnja u Poreču.

“Prvi puta sam u Poreču. Imao sam prilike biti dijelom sudačkog tima u Austriji. Čuo sam sve najbolje, da je jako zabavno i veselim se odlasku u Poreč i druženju sa tisućama mladih plesača. Osim brojnih radionica i natjecanja bit će tu puno prilike i za druženjem sa mojim kolegama ali i sa svim tim mladim entuzijastima i zaljubljenicima u ples. Pozivam sve da nam se pridruže i ne propuste vrhunski spektakl u Poreču. “ – izjavio je koreograf Igor Barberić.

  

U nesvakidašnjoj kampanji nazvanoj „Veni, vidi, riči“, koja je održana na Cvjetnom trgu u Zagrebu, naš poznati voditelj i komičar Ivan Šarić te brojni ljubitelji LION čokoladica oslobodili su lavlju energiju i odmjerili snage u vještini rikanja.

Prolaznike je u centru grada umjesto mirnog vikenda dočekala rika oslobođenog lava. Ivan je na posebno osmišljenoj aplikaciji demonstrirao jačinu svoje rike, a nakon njega su priliku da oslobode lava u sebi dobili i svi prolaznici.

„Stručnjaci kažu da rika lava iznosi preko 110 decibela te se može čuti i na udaljenosti od 8 kilometara. Nisam siguran jesmo li danas uspjeli oboriti taj rekord, ali smo se svakako odlično zabavili.“ – izjavio je Ivan Šarić. Svi sudionici ove kampanje, koji su svojom rikom dosegli jačinu od 90 decibela, za iskazanu su lavovsku energiju bili nagrađeni LION čokoladicama.

U borbi sa stranim kozmetičkim divovima domaći proizvođač Olival već 20 godina pokazuje kako za hrvatsku prirodnu kozmetiku itekako ima kupaca. Osnivačica Vlasta Pojatina i direktor Marijan Pojatina rođendan tvrtke zato su odlučili proslaviti predstavljanjem dosadašnjih rezultata i vizije Olivala, kao i planova za daljnji razvoj.

Asortiman Olivala danas broji čak 69 proizvoda smještenih u nekoliko linija: za sunčanje, lice, kosu, ruke, stopala, masažu, pa sve do kozmetike s posebnim namjenama. Misao vodilja u razvoju svih ovih proizvoda bila je uvijek jednostavna- ponuditi kupcima prirodnu kozmetiku vrhunskog sastava po pristupačnoj cijeni.

Vlasta Pojatina, koja je i danas zadužena za sve Olivalove recepture, nastoji da većina proizvoda bude temeljena na hrvatskim sirovinama– poput masline, lavande, čička, oraha, nevena ili smilja.

Kroz svih ovih dvadeset godina Olival je napredovao korak po korak, na temelju vlastitih formulacija i inovacija. Uglavnom smo se oslanjali na vlastite snage i to se pokazalo dobrom odlukom jer smo stvorili brend s vrhunskim proizvodima i vjernim kupcima – rekla je Vlasta Pojatina, osnivačica Olivala.

Zadnji put je na kazališnoj pozornici bila prije točno deset godina i istaknula se u Freyevoj »Tirzi«. Ovih dana, uoči odlaska na Canneski filmski festival i pojavljivanja na jednom od najvažnijih filmskih crvenih tepiha zahvaljujući Chivasu, Jelena Veljača vratila se na »daske što život znače«! Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu poslužilo je kao savršena kulisa za razgovor i ekskluzivni fotosession s Jelenom Veljača ne bismo li doznali što se krije u njenoj glavi, ali i ekskluzivno predstavili couture kreaciju Roberta Severa u kojoj će zablistati u Cannesu. Više ovdje!

Proljetno-ljetnu kampanju 2014. Frizerskog studija Opium, hommage glamuru u svakodnevnom životu, osmislila je je kreativna direktorica Opiuma Tea Matičević, a snimio ju je Sever Zolak, autor čije su fotografije objavljene i u britanskom Vogueu. Više ovdje!

Sun Zone linija proizvoda za njegu na suncu iz Oriflame kozmetike osigurava naprednu zaštitu od UVA/UVB zraka, slobodnih radikala i oštećenja kože uzrokovanih suncem dok vitamin E sprječava prijevremeno starenje. Sun Zone proizvodi daju lagan osjećaj na koži, dermatološki su testirani, a uživanje na suncu potpuno. Proizvodi su vodootporni, brzo se suše na suncu i ne lijepe se. Koža postaje mekanom i mirisnom. Ne sadrže alkohol, boje i mirise.

 

13.05.1964. prije 50 godina, međunarodno je zaštićeno vino DINGAČ kao prvo međunarodno zaštićeno (i to kao „čuveno“) vino s područja tadašnje Jugoslavije. Zaštićeno je certifikatom Međunarodnog ureda za zaštitu industrijskog, književnog i umjetničkog vlasništva u Ženevi (“Bureaux Internationaux reunis pour la protection da la propriete industrielle, litteraire et artistique Geneve”), a zaštićeno je 25 ha vinogradarskih površina. Dingač se proizvodi iz sorte plavac mali, a je nazvano po istoimenom položaju na poluotoku Pelješcu. Dingač je još u Austro-Ugarskoj bio neprocjenjiv. Jedino on nije u vinskoj karti imao cijene, mogao si ga prodati za koliko si god htio.

Povodom obljetnice smrti velikana reggae glazbe Boba Marleyjea, street art umjetnici i adidasovi ambasadori Pimp my Pump u nedjelju su organizirali "block party".  

Za dobru atmosferu i reggae ritmove pobrinuli su se DJ Chill i DJ Jeff Jarunski, a ljubitelji omiljene sporedne stvari na svijetu zaigrali su na nogometnom turniru  u čast jamajkanskog rastafarijanca. Za trajno sjećanje na Boba Marleyja, Pimp my Pump oslikali su vodenu pumpu u njegovu spomen uz poruku "One love"

Nakon što su Novu godinu započeli najavom novog ambasadora, Neymara Jr-a, Police predstavlja poseban model odvažnog i modernog dizajna; osmišljen posebno za talentiranog brazilskog nogometaša tako da odražava njegovu osobnost.

Kod ovih naočala, karakteristična obilježja branda unaprijeđena su novim kreativnim idejama. Vintage duh obogaćen je inovativnim i jedinstvenim dodacima – krilca  reinterpretirana na moderan način dolaze u dvije nijanse, kontrastnoj mat i sjajnoj. Vrh leća je obogaćen neuobičajenim zrcalnim dijelom koji stvara novi moderan dvotonski efekt, jedan od najistaknutijih obilježja ovog modela. Dvostruka krilca su izrađena od metala, kao i umetak koji ih povezuje s prednjim dijelom, uz futurističku interpretaciju poznatog Police logotipa.

Poseban Police Neymar Jr model dostupan je u nekoliko kombinacija boja, a prodavat će se uz posebnu futrolu s potpisom Neymara Jr-a i ikonskim NJR logom. Naočale su od početka svibnja dostupne u službenim Police trgovinama te optikama i robnim kućama diljem svijeta.

Novi sustav za mobilno praćenje elektroničkih medicinskih zapisa („kartona“) pacijenata pod nazivom mEMR predstavljen je danas u Kliničkom bolničkom centru Zagreb u bolnici na Rebru. Pilot program rezultat je suradnje KBC Zagreb, vodeće zdravstvene ustanove u Hrvatskoj i tvrtki IN2 i Samsung Electronics kao implementatora.

Riječ je o Samsungovom proizvodu, koji je za hrvatsko tržište prilagodio IN2. Prednost ovog inovativnog rješenja leži u činjenici da će uvelike olakšati posao liječnicima u praćenju pacijenata i značajno smanjiti vrijeme reakcije u hitnim slučajevima što osim kvalitetnije usluge pacijentima može donijeti i znatne uštede hrvatskom zdravstvu.

Stotine slušatelja Antene Zagreb i Zagrepčana ostali su u pozitivnom šoku i preplavljeni emocijama kada su na rođendanskom partiju iznenađenja Antene Zagreb, nasred Trga Bana Josipa Jelačića, zasvirale legende hrvatske glazbe - grupa Parni Valjak. Ugasi me, Zastave, Samo da znaš i drugi hitovi, pjevali su se uglas, a untaoč promjenjivom vremenu bio je ovo rođedanski party za pamćenje.

«Sretan rođendan Anteni Zagreb! Hvala što ste nas pozvali da zajedno s Vama proslavimo ovaj poseban trenutak i da na ovaj neobičan način razveselimo Zagreb i Vaše slušatelje. Nemamo priliku često ovako nastupiti i mislim da je ovo ne samo dobra promocija Vašeg radija nego i rocka kao glazbe i zaista odličan poklon svima!» - izjavio je pjevač grupe Parni Valjak Aki Rahimovski nakon koncerta na Trgu.

Danas smo započeli priču o britanskom brendu Pearl Drops, jedinstvenim pastama za poliranje i izbjeljivanje zubi, koje su predstavljene medijima, a od nedavno su dostupne i hrvatskim kupcima u svim dm trgovinama. Predstavljanju su prisustvovale i neke poznate osobe poput Maje Vučić, te operne pjevačice Sandre Bagarić

Jedan od najpoznatijih svjetskih pisaca i nobelovac Gabriel Garcia Marquez jednom je izjavio: „Nikada se nemojte prestati smijati, čak i kad ste tužni, jer se netko može zaljubiti u vaš osmijeh.“ Upravo je njegova izjava dobar početak priče o britanskom brendu Pearl Drops, jedinstvenim pastama za poliranje zubi, koje su od nedavno dostupne i hrvatskim kupcima u svim dm trgovinama.

Ključ lijepog i blistavog osmijeha mnogih poznatih svjetskih osoba pod imenom Pearl Drops, osmislio je jedan američki stomatolog daleke 1968. godine. Pearl Drops paste za poliranje zubi na svjetskom su tržištu prisutne već punih 40 godina, a najveću zapaženost duguju legendarnoj pop ikoni Tini Turner, koja se 1972. godine pojavila u TV reklami kao zaštitno lice ovog revolucionarnog proizvoda za izbjeljivanje zuba. Zanimljivo je da se u Velikoj Britaniji svakih 20 sekundi proda jedna Pearl Drops pasta za poliranje zubi, a u zadnjih godinu dana prodano ih je ukupno čak 1.887. 332 komada.

U Kući za ljude i umjetnost Lauba povodom Međunarodnog dana obitelji održana izložba najboljih dječjih radova pristiglih na NIVEA kreativni natječaj 'Dodir ljubavi'. Na natječaj je pristiglo stotinjak radova, a stručni žiri odabrao je 30 najboljih koji su prikazani na izložbi. Domaćini izložbe su bili popularni pjevač Luka Bulić i predstavnica tvrtke Beiersdorf Nataša Bagić.

NIVEA je organizirala kreativni natječaj 'Dodir ljubavi' kako bi potaknula maštovitost i kreativnost djece te potaknula cijelu obitelj na sudjelovanje. Mladi kreativci trebali su izraziti što za njih znači dodir ljubavi, a pristigli radovi pokazali su kako dječja mašta i inspiracija ne poznaju granice. U sklopu cijelog projekta, povodom obilježavanja Majčinog dana, organizirana je i posebna radionica pod vodstvom akademske slikarice Andreje Vivode. Djeca su naučila služiti se različitim tehnikama te su izradila prigodne razglednice. Kako bi nagradili njihov trud odabrano je deset najboljih razglednica koje su također predstavljene na izložbi u Laubi. Ovim projektom NIVEA je na najljepši mogući način tako obilježila i Majčin dan  i Dan obitelji te još jednom pokazala kako joj je briga za one najmlađe, ali i cijele obitelji, na prvom mjestu. 

Spužvica za nanošenje make up-a u obliku jajeta, ultimativnom svjetskom hitu kojeg su razvili profesionalni vizažisti za savršeno nanošenje podloge i svih vrsta make up-a.

Hello beauty nema mirisa i lateksa, antialergijski je, te je pogodan i za najosjetljiviju kožu. Idealan je za šminkanje i najosjetljivijih mjesta kao što su podočnjaci, prijelazi kod usta i nosa te vrata i dekoltea. Podloga se ne razmazuje već se pomoću ovog make up aplikatora utapkava u lice.

Kvalitetni proizvodi za njegu i dizajnerska torba pun su pogodak za odličan izgled. Znaju to i P&G i dm koji su u sklopu kampanje „Jednostavno je biti posebna“ pripremili još jedno iznenađenje za sve djevojke i žene. U razdoblju od 16. do 31. svibnja za kupnju jednog proizvoda iz bilo koje Panteneove linije i jednog proizvoda Gillette Venus na dar dobivate ljetnu torbu Hippy Garden.

Idealan ljetni look uz dobru modnu kombinaciju podrazumijeva glatku kožu te sjajnu kosu.

„Ljeto je vrijeme kada se traži ležernost, jednostavnost, ali ne smijemo zaboraviti ni na praktičnost. U torbu Hippy Garden ženama će stvarno stati sve što im je potrebno – bilo za šetnju gradom ili za plažu,“ – rekla je dizajnerica Đurđica Vorkapić.

Rezultat šezdesetgodišnjeg iskustva u proizvodnji kuhinjskih aparata postigao je svoj vrhunac. Premium kuhinjski aparat Bosch MaxxiMUM Bosch ima metalno kućište s elegantnim kromiranim rubovima i zdjelu izrađenu od brušenog, nehrđajućeg čelika te zahvaljujući tome pripremu hrane čini pravim užitkom.

Ovaj kuhinjski aparat proizveden je za one kojima je kuhanje sastavni dio njihova života. On im omogućuje optimalnu podršku za najširi izbor funkcija zahvaljujući svim svojim dodacima. Bez obzira jesu li to lazanje, ukusna jela od povrća ili profinjeni deserti – uporabom praktičnog kompleta dodataka, standardnih dodataka ili cijelog niza posebnih dodataka MaxxiMUM svima omogućuje da uživaju u pripremanju svojih omiljenih jela.

Na tržištu je predstavljena nova generacija kompaktiranih deterdženata, a inovacija donosi nekoliko prednosti i za potrošače i za okoliš. Potrošačima donosi iskustvo prijenosa manje težine prilikom kupovine i zauzima manje prostora u kućanstvu dok za zaštitu okoliša predstavlja smanjenje kemikalija i ambalaže.

Dok industrija deterdženata na tržište donosi inovativne proizvode poput kapsula, u isto vrijeme proizvođači nastavljaju uvoditi inovacije i u postojeće proizvode. U zemljama EU-a predstavljena je nova generacija praškastih deterdženata. Za standardno punjenje perilice za rublje preporučena količina za pranje je smanjena na najviše 75g po pranju (odnosno 115ml po pranju). 

Ovo inovativno rješenje pakiranja deterdženata smanjuje njegovu težinu i olakšava prijenos te omogućuje korisnicima pranje iste količine rublja s istim brojem pakiranja. Koncentriraniji prašak za rublje zahtijeva manju količinu za doziranje i omogućuje isti učinak kao i prije.

Skladište - novo IT mjesto za domaće fashioniste
Lana i Luka s damama u Lokomotiva kreacijama

U Zagrebu u Bulićevoj 4 otvoreno SKLADIŠTE modnih dizajnera Luke Grubišića i Lane Puljić, koji unutar jednog prostora, svatko sa svojom kolekcijom na svoj jedinstven način koegzistira. Od sada Lokomotiva i LukA couture stanuju na istoj adresi.

Tako će ovo skladište zasigurno postati omiljena destinacija svih ljubitelja individualnog stila. Ovom modnom druženju prisustvovali su prijatelji Lokomotiva Skladišta: Vanesa Radman, Barbara Nola, Lana Barić (koje su bile odjevene u kreacije Lokomotiva), Ecija Ojdanić, Petra Friganović, Petra Kurtela, Nenad Korkut, Viktor Drago, Saša Joka i brojni drugi.

Zvijezda dovela kulinarsku zvijezdu Rudolph van Veena po prvi puta u Hrvatsku na veliko zadovoljstvo njegovih obožavatelja. Zahvaljujući generalnom pokrovitelju Zvijezdi, Rudolph je održao svoj prvi kulinarski show u hotelu Double Tree by Hilton, točnije u Oxbo Urban Bar & Grillu.

Simpatičan Rudolph odlučio je okupljenima pripremiti jednu neobičnu, ali vrlo ukusnu salatu s jagodama, rajčicama, kozicama i nezaobilaznim Zvijezdinim ekstra djevičanskim maslinovim uljem s kojim je bio oduševljen. Uz ovu eklektičnu salatu, Rudolph je demonstrirao i kako napraviti piletinu začinjenu pivom, što je sve zajedno oduševilo sve prisutne.

Rudolph je tijekom kulinarskog showa imao pomoć poznatog hrvatskog chefa, ujedno i Executive chefa Oxbo Urban Bar & Grilla Tomislava Nikšića koji je s veseljem ugostio svog nizozemskog kolegu te mu pomogao u pripremi ovih kreativnih jela. Kako ništa ne može proći bez „ženske ruke“ u kuhinji, dvojici vrsnih chefova pridružila se i voditeljica Barbara  Kolar, ujedno i velika ljubiteljica Rudolpha van Veena, koja je bila vrlo zainteresirana za kuharske savjete te je priznala: „Iako nemam mnogo vremena za kuhanje, kad god uhvatim priliku rado se upuštam u pripremu Rudolphovih recepata jer su jednostavni, a opet neodoljivi. Kad sam čula da dolazi u Zagreb, oduševila me pomisao da ću imati priliku upoznati ga i osobno“. 

Diljem svijeta žene žele imati onaj poseban mladenački izgled: blistav, porculanski i ujednačeni ten. No, učestalo izlaganje sunčevim zrakama, hormonalne promjene i prirodno starenje mogu uzrokovati iritaciju kože i dovesti do promjena u pigmentaciji. Ekskluzivna Amwayeva linija ARTISTRY™ predstavlja IDEAL RADIANCE kolekciju s ekskluzivnom 3D tehnologijom za trodimenzionalnu blistavost kože. Ova se linija proizvoda bori protiv iritacija i hiperpigmentacije kože te štiti od utjecaja okoline djelujući na tri površinska sloja kože kako bi se postigla nenadmašna blistavost kože. 

Tijekom prošlog desetljeća žene su se okretale različitim načinima borbe protiv bora (od filera do tinktura), ali problem neujednačenog tena postao je, prema izvještaju grupe za istraživanje tržišta Mintel iz 2012., jedan od važnijih kozmetičkih problema žena te se razvio u svojevrsnu globalnu opsesiju. 

Ovoga ljeta imate priliku opušteno uživati na suncu! Stručnjaci iz Artemis laboratorija iskoristili su hladnije dane da provedu neka intenzivna istraživanja! Razvijene su tri linije za maksimalnu zaštitu, maksimalnu njegu i maksimalno tamnjenje bez izlaganja suncu: More Than SPF, More Than After Sun i More Than Self Tanning.

Dubrovačka grupa Silente rasplesala je brojne posjetitelje u prepunom zagrebačkom Vintage baru! Jedna od najpopularnijih mladih grupa u Hrvatskoj izvela je svoje najveće hitove, a u zaraznim ritmovima uživalo se do ranih jutarnjih sati.

„Presretni smo što je zagrabačka publika prepoznala naš rad, a posebno me veseli što su nas došli podržati u ovoliko velikom broju. Prekrasno je dijeliti svu ovu pozitivnu energiju, veselimo se nadolazećim koncertima i još brojnim zajedničkim druženjima.“- izjavio je Tibor Karamehmedović iz grupe Silente.

 

Na događanju na Jarunu predstavljen je novi Arielov koncentrirani praškasti deterdžent za pranje rublja koji u sebi ujedinjuje inovaciju, jednostavnost uporabe proizvoda i učinkovitost.

Stoga, bilo je logično da se pred novi koncentrirani proizvod postavi ultimativni izazov po uzoru na opće poznate reklame za deterdžente koje svakodnevno imamo priliku gledati. Okupljeni su uživali u adrenalinskoj bujici i zabavi koju donosi natjecanje u paintballu. Kako ovakvu igru neminovno prate i ozbiljne mrlje od kuglica punjenih bojom, finalni ishod je osim smješka na licu natjecatelja bila i poveća hrpa prljavih odijela. Nakon natjecanja kojeg je vodio poznati voditelj Mario Petrekovićbojom uprljana odijela su na licu mjesta stavljena u pranje dok su prisutnima uručena povećala i zadatak koji je glasio da po dobivanju opranog paintball odijela na njemu pokušaju pronaći tragove mrlja od boje. Rezultati su bili impresivni – odijela su bila savršeno bijela i osvježena, a ništa manje važno i sjajno su mirisala.

Ivona Brnelić, poznata plesačica i koreografkinja svjetskog glasa, te poznato riječko shopping odredište Tower Centar Rijeka ovog ovog su vikenda spojili dvije umjetnosti, ples i modu, u pravi scenski spektakl. Događaj kojeg su nazvali TOWER LOVES FASH!ON, opravdao je sva očekivanja posjetitelja i prikazao se kao pravi glazbeno-modni spektakl u kojem je uz spoj modne revije, plesa i pjevanja bila prezentirana najnovija ponuda modnih brendova iz Tower Centra Rijeka.

Za ovu nezaustavljivu eksploziju energije bila je zadužena Ivona Brnelić, poznata plesačica i koreografkinja svjetskog glasa rodom iz Rijeke, koja je ovom prigodom, zajedno s Ivonom Čuturić, Adrianom Blanuša-Lošić i Katarinom Kovačić, osmislila idejni koncept i izvedbu cjelokupnog programa. Plesači RiS Dance centra imali su ulogu plesača i modela ovog fashion događaja, a u glazbenom dijelu posjetitelji su uživali uz nastup mladih pjevača, Damira Kedža i Antonije Barišić .

 

Genera Sun objedinjuje proizvode koji pouzdano štite kožu od cijelog spektra UV-A i UV-B zraka u svim fazama - od prvog izlaganja suncu pa do preplanule kože. Sunčana linija  Genera objedinjuje specifične proizvode koji pouzdano štite kožu od cijelog spektra UV-A i UV-B zraka u svim fazama - od prvog izlaganja suncu pa do preplanule kože. Linija uključuje i hidratizirajuće mlijeko poslije sunčanja za obnovu kože nakon izlaganja suncu. Genera Sun proizvodi prilagođeni su svim tipovima kože, pružaju trajnu njegu i dubinski hidratiziraju kožu, te su zahvaljujući novoj formuli brzo upijajući i vodootporni. Svi Genera proizvodi dermatološki su testirani.

Besprijekoran ten uz bespokmpromisnu zaštitu od sada su sadržani u jednom. Hawaiian Tropic još od 1969. godine štiti osjetljivu kožu od prekomjernog izlaganja sunčevim zrakama. Danas je to jedna od najprodavanijih marki krema za sunčanje u cijelome svijetu. 

Hawaiian Tropic proizvodi omogućuju zaštitu od kožnih oštećenja prilikom zasluženog odmora na suncu. Na proizvodima se nalazi i UVP zaštitni logo, garantirajući ljubiteljima sunčanja naprednu UVA i UVB zaštitu prema EU standardima i osiguravajući trostruku zaštitu sa ispravnom kombinacijom sastojaka koji osiguravaju potrebnu zaštitu kože.

Postoje četiri kategorije ovih proizvoda: obični losioni, losioni za osjetljivu kožu, losioni za one koji vole sport te balzami za usne. Svi proizvodi garantiraju  optimalno pokrivanje i obranu pri najjačem suncu pri čemu svaki od njih koristi raskošnu formulu koja sadrži antioksidanse, sastojke egzotičunog bilja i voća te širok raspon UVA i UVB zaštite. 

"<br/View Raw Image" src="http://oi62.tinypic.com/2hmkopv.jpg"/>

Zlatni detalji, sandale u više boja, kao i sandale s uzorcima poput kopči, remenčića, kristalčića i ostalih ukrasnih detalja, glavne su karakteristike nove Mass kolekcije za nadolazeće ljeto. Ovogodišnja ljetna kombinacija iz MASS-a jednako će zadovoljiti ljubiteljice glamura, kao i one kojima više odgovara elegantan i poslovni stil. Naglasak je na seksi cipelama na visoku petu, velikom izboru raznobojnih sandala, kako otvorenih tako i poluzatvorenih na ravnu petu, te na japankama poznatih robnih marki.

Za bezbrižan hod uz plažu Mass kolekcija za ljeto obiluje i mnoštvom japanki. Uz Ipanemu u ponudi su i ljetni modeli brendova Nike, Adidas, Rider, Havaianas i Replay. Uz već nabrojane, u ljetnoj kolekciji Mass objedinjuje i nove modele sandali za ljeto, a riječ je o poznatim brendovima CRAVO&CANELA, BUENO, BULL BOXER, REPLAY, DESIGUAL, TAMARIS, S.OLIVER, ZEUS, CREATOR, te za djecu HELLO KITTY i MKIDS.

„Wellness centar Orhidelia je najbolji lijek - opuštanje nakon napornog tjedna ili mjeseca“.Tim riječima zadovoljni gosti najčešće opisuju Orhideliu, najprestižniji dio Termi Olimia, koje su 07. svibnja 2014. slavile prvih 5 godina. U Termama Olimia mišljenja su da je ona uistinu najljepša.

Prigodom otvorenja 2009. godine Orhidelia je uvrštena u uži izbor od 11 finalista World Architecture Festivala. Po izboru posjetitelja i stručnog žirija proglašena je najboljim wellnessom u Sloveniji, i to uzastopno za sezone 2010., 2011., 2012. i 2013. u kategoriji Turizam - veliki. Rezultati ovogodišnjeg izbora se očekuju uskoro, a u Termama Olimia su uvjereni da će i ove godine biti bogatiji za još jedan naslov najboljeg wellnessa.

"<br/View Raw Image" src="http://oi57.tinypic.com/11uz5mg.jpg"/>