Google je prvi puta u povijesti podijelio izvješće o prihodu svoje platforme za dijeljenje video sadržaja YouTube, otkrivši kako je zaradio nevjerojatnih 15,1 milijardi USD prihoda od oglasa za fiskalnu 2019. godinu.
Naime, iz Googlea su objavili kako su njihove brojke bile u kontinuiranom rastu, napominjući kako je YouTube samo u četvrtom tromjesečju 2019. godine generirao 4,7 milijardi USD.
Nadalje, u izvješću je navedeno kako je video web stranica, koja je osnovana 2005. godine i prodana Googleu 2006. godine za 1,6 milijardi USD, ostvarila 8,15 milijardi USD prihoda od oglasa u 2017. i 11,5 milijardi USD u 2018. godini, što pokazuje kako su se njihovi prihodi, u posljednje dvije godine, udvostručili.
Izvršna direktorica Alphabet-a, Ruth Porat, objasnila je ovaj potez rekavši kako tvrtka želi svojim korisnicima pružiti uvid u način njihova poslovanja i predstojeće mogućnosti te da je to moguće jedino uz potpunu transparentnost i otkrivanje detalja o zaradi, uključujući pretraživanje, YouTube oglase i Cloud.