Odbrojavanje do ceremonije otvaranja Zimskih olimpijskih igara PyeongChang 2018. je započelo, što je pravi trenutak da globalni olimpijski partner Procter & Gamble (P&G) predstavi svoju najnoviju priču “Ljubavlju protiv predrasuda”. Radi se o filmu koji otvara novu perspektivu unutar već nagrađivane kampanje “Hvala ti mama”, pokazujući nam kako bi izgledao svijet kada bismo jedni druge gledali majčinim očima.
Kratki P&G-ovi filmovi s prethodnih Olimpijskih igara osvojili su kritičare ali i široku publiku, postavši jedni od najgledanijih filmova te tematike svih vremena. “Ljubavlju protiv predrasuda” iznosi priče i izazove stvarnih sportaša iz vizure njihovih majki. Svi oni koji su se borili s predrasudama i unaprijed donesenim zaključcima imaju moćnu saveznicu, onu koja je bila uz njih od početka, vodeći ih do vrha usprkos svemu – svoju mamu.
Kampanja je dio šireg P&G-ovog nastojanja da se iskoristi snaga oglašavanja kako bi se potaknula rasprava o važnim pitanjima kao što su predrasude.
“P&G teži stvaranju boljeg svijeta za sve – svijeta bez predrasuda, u kojem su svi jednako zastupljeni, u kojem se svačiji glas jednako čuje, u kojem svi imaju jednake prilike za uspjeh. Kada je u svijetu više jednakosti, društvo je bolje i vodi gospodarskom rastu. Nažalost, jednakost je ograničena razlikama, ali mi smo uvidjeli da možemo iskoristiti svoju snagu tako da budemo promotori onoga dobroga, ukazivanjem na razlike koje koče ljudski potencijal. Nadamo se da ćemo potaknuti otvorenu raspravu, utjecati na stavove i u idealnim uvjetima promijeniti obrasce ponašanja”, rekao je Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer.
‘Ljubavlju protiv predrasuda’ režirala je Alma Har’el, čiji opus uključuje i nagrađivane filmove Bombay Beach i LoveTrue.