Nicki Minaj u Adidasovoj uličnoj priči

| Tech |

Nicki Minaj i Jeremy Scott za Adidas
Nicki Minaj i Jeremy Scott za Adidas

Jedna od najpoznatijih sportskih marki na svijetu, Adidas, prije nekoliko je dana izbacila novu kampanju koja nije nimalo sportska, ali je zato vrlo zanimljiva i zabavna. Kampanja prikazuje nekoliko skupina lidera mišeljenja kako se dobro zabavljaju. Kampanja dolazi u print verziji, kao i u kratkom, ali slatkom videu.

U ovom “All Originals Represent” video možemo vidjeti Nicki Minaj i Jeremy Scotta koji inače dizajnira za Adidas kako se zabavljaju ispred La Esquine u  New Yorku, zatim K-Pop fenomen 2NE1 koji plešu na ulicama Tokija, Sky Ferreiru i njegovo druženje sa reperom Big Seanom u Parizu, NBA zvijezdu Derrick Rosea koji se pojavljuje u Chicagu, kao i grupu prekrasnih Brazilki kako partijaju u Riju.

Kampanja prikazuje ulicu i pločnike dilje svijeta, pokazujući  i slaveći kreativni duh od New Yorka, preko Tokia i Paris do Rio de Janeira.

Zanimljivo je što Adidas u ovoj kampanji pokušava potaknuti interakciju sa svojim kupcima i fanovima pa tako svi oni mogu otići na njihovu stranicu i pokazati što je njihova bit, što ih pokreće individualno, ali i u skupini. Nije bitno hoće li plesati, pjevati, repati, skejtati, voziti bicikle ili se penjati na drvo, bitno je da se vidi kako funkcionira ekipa, ali i njeni pojedinici. Kasnije će posjetitelji stranice glasati i odabrati najbolju, najzabavniju i najpozitivniju “ekipu” u svakoj zemlji, fora, zar ne?

Adidas video kampanja