Marc Jacobs otvara pop-up dućan u kojem se plaća Twitter, Facebook i Instagram objavama

| Tech |

Marc Jacobs parfemi
Marc Jacobs parfemi

Pop-up dućani nisu ništa novo u modnom svijetu, posebno tijekom Fashion Weekova, no kompanija Marc Jacobs i njihov odjel parfema smislio je jedan sasvim novi i zanimljivi "društveni" ekonomski koncept. Naime, u veljači se otvara Marc Jacobs pop-up dućan pod nazivom Daisy Marc Jacobs Tweet Shop koji ćep rodavati proizvode po nula kuna, odnosno nula eura. O čemu se tu radi? Dućan će naime, primati plaćanje u "društvenoj" valuti - fotografiji na Instagramu ili statusu na Twitteru ili Facebooku s hashtagom #MJDaisyChain.

S obzirom na to da postanje fotografije ili statusa, korisnike, odnosno kupce ne košta ništa, možemo reći kako će Marc Jacobs zapravo dijeliti proizvode u ovom svom novom dućanu. No poznajući utjecaj društvenih medija i mreža, možemo također reći kako je ovo zapravo vrlo zanimljiv potez - dok njih njihovi proizvodi, govorimo o parfemima, i ne koštaju previše, dobiti će tisuće i tisuće besplatnih objava na društvenim mrežama čiji će se utjecaj multiplicirati sa svakim prijateljem koje imaju kupci ovog dućana.

Ovaj neobičan dućan koji za plaćanje prima objave na društvenim platformama biti će otvoren od 7.-9. veljače i moramo priznati kako zvuči itekako primamljivo da ga se posjeti. Prema objavi iz Marc Jacobs kompanije dućan će sadržavati lounge dio, dio za uređenje noktiju, zanimljivi i šaljivi photo booth, piće, hranu i naravno Wi-Fi kako bi fotografije iz ovog zabavnog dućana posjetitelji podijelili sa svojim prijateljima i tako "kupili" Marc Jacobs parfeme, ali i razne modne dodatke sasvim besplatno. 

Osim skoro pa besplatnog shoppinga, Marc Jacobs će posjetiteljima svog dućana omogućiti da svaki dan osvoje torbu s njegovim potpisom i to ako njihova fotografija bude najbolja u tom danu na Instagramu.