Korisnici sve više vremena provode na Instagramu

| Tech |

Pixabay

Prema istraživanju eMarketera za SAD, u 2018. korisnici Facebooka su provodili 3 minute manje na ovoj mreži nego godinu ranije – 38 minuta.

Iz ove kompanije očekuju da će Amerikanci i ove godine provoditi 38 minuta dnevno na Facebooku, a ranija predviđanja su bila 40 minuta. Tijekom sljedeće dvije godine to vrijeme će dodatno pasti na 37 minuta.

Što se Snapchata tiče, ranija su predviđanja govorila o povećanju vremena kojeg će Amerikanci provesti s ovom aplikacijom, no nakon turbulentne prošle godine obilježene ponajviše problemima s redizajnom aplikacije, sada se očekuje da će to vrijeme stagnirati i biti jednako ove i sljedeće godine, kao što je bilo i prošle godine – 26 minuta, umjesto ranije predviđenih 28 minuta dnevno.

Dok su Facebook i Snapchat u padu, korisnici više vremena provode gledajući i objavljujući fotografije i videozapise na Instagramu te će prosječno vrijeme koje Amerikanci dnevno provode s ovom mrežom porasti na 27 minuta ove godine i do 2021. svake će se godine povećavati za jednu minutu, predviđaju u eMarketeru.